Sure Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Noen anbefallinger av senkesett til "Nissan Primera P10 95 Sedan" Ønskes! Noen billigere en andre ??? Lenke til kommentar
Sure Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Dårlig med forslag og ideer her, får gå andre steder!!! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Mekonomen har. Fyll bare ut søkefeltene. Lenke til kommentar
Sure Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Veldig lite info her hva sett dette er der: kr 2337.- og hva fikk man for det ??? Lenke til kommentar
Sure Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Jada, eg går utifra at et sett består av 4 fjærer. MEN, hvilke merke er disse fjærene ? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Senkefjærer på min bil er fra Mekonomen, jeg husker ikke merket, men det er ikke noe dritt. Det er vel bare å ringe og høre? Edit:Merket heter Kilen....Kom på det nå. Endret 25. mars 2004 av Opus Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Du har jo også lesjöfors, jamex, eibach, kw, fk osv. Jeg kjøpte Jamex for en mnd siden, tross i alle advarslene. Jeg er kjempefornøyd, og har ingen problemer med å anbefale jamex til andre. Lenke til kommentar
Sure Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Det som var bakdelen med Jamex fjærer var vel at de "datt" sammen og ble slappere etter kortere tids bruk! Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Min har blitt litt lavere, men mykere har den ikke blitt. Derimot er jo eibach rene komfortfjørene i forhold. De er alt for progressive for meg. Lenke til kommentar
speedfreak Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 hvilken senkesett anbefaler dere??????? Lenke til kommentar
Sure Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Ja det var det eg lurte på OG! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tror det blir en smaks-sak, noen like myke fjærer, andre liker harde fjærer. Jeg kan bare uttale meg om Kilen, som jeg er svært fornøyd med så langt. Disse fjærene er harde. Det du må vurdere, er om du vil la komforen gå fremfor kjøreegenskapene eller omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå