destroyy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg lurer på om noen veit om et bra men billig vannavkjølt sett ?, har en amx xp 2700 vis det er vits å vite , må også ha en vannblokk til g-froce 4 titan 4800 Helst så billig som mulig men bra Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 MIST Tsunami koster 1995.- på microplex og de selger også vannblokker til gf4 til 395.-. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 en ga denne til meg på mirc --> http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet733.htm tror dere den er bra ?? koster 1200 sa han Lenke til kommentar
koks Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvis du er "n00b" og skal ha ditt første sett så kan jeg varmt anbefale Asetek WaterChill settet (CPU/GPU/evt NB). Dette selger de til ca 2000-2500 på komplett.no, avhengig av hva du skal ha med av blokker. Utmerket manual som er bare å følge slavisk så går det nok bra skal du se Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Men har liksom ikke lyst på så ******* dyrt , skal også kjøpe nytt hk og skjerm , regner liksom med at jeg ikke får lov til å bruke alle komf penga Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Men har liksom ikke lyst på så ******* dyrt , skal også kjøpe nytt hk og skjerm , regner liksom med at jeg ikke får lov til å bruke alle komf penga ÆddaBædda Neida... Men skal du ha vannkjøling som duger litt bør du virkelig legge iallefall 2k på det! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 skal du ovekrlokke, eller vil du bare få vekk støyen som vifter som regel medbringer? GC 2 Waterkitt virker greit nok til CPU alene, om du bare vil ha det rolig. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 bare ha vekk støyen Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Da bør du kjøpe det billigste du får tak i, men bruk litt penger på en god vifte, som du kjører på 5/7 Volt. Eventuelt en stor radiator du kan kjøre vifteløs (evo360 frks) Lenke til kommentar
-=Metal=- Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 skjønner ikke en dritt av vannkjølings greiene hakke peil hvordan man installerer det, hva man skal ha osv Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 skjønner ikke en dritt av vannkjølings greiene hakke peil hvordan man installerer det, hva man skal ha osv Les her og her. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hvis du har satt på en cpukjøler så er det ikke vanskeligere å sette på en vannblokk. Samme prinsippet. Bare pass på at alt er tett. Det du trenger er vannblokk(er), radiator, vifte, slanger, slangeklemmere og pumpe. Microplex har lagt ut denne bruksanvisningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå