Gå til innhold

Skuffende SX1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min har vært på repp 1 gang, da pga ustabil firmware og at lyset i tastene forsvant (jeg kjenner 1 annen med SX1, lyset gikk for ham også)..

NÅ med firmware 06 har jeg også endel problemer, men ikke alt ville jeg kalt feil.

Jeg legger merke til at mobilen er treg med å slå på bakgrunnslys når jeg trykker en tast. Ikke noe forferdelig, men klart irritasjonsmoment.

Men selveste mobilen er så utrolig ustabil, og jeg har bare 1 3djepartsprogram instalert, agile messenger.

Jeg bruker den mye til MP3, og må si den skuffer der. Den kan ikke brukes mens man gjør annet på mobilen (da hakker lyden og forsvinner i store perioder). Hvis jeg hører på mp3 og åpner f.eks. meldinger henger mobilen seg helt omtrent 10% av gangene. Da kan det hende den fryser i 30 sek før den rebooter av seg selv, eller at jeg må ta av coveret og ut med batteriet for å få den på igjen.. for en mobil som "spesialiserer" seg på mp3 bør da dette være helt unødvendig. F.eks. 3300 som ikke på noen måte er like bra mobil som SX1 hadde ingen problemer med å gjøre annet mens man hørte på mp3.

Vet ikke helt hvordan jeg skal konkludere min erfaring med SX1. Det er klart at det er en utrolig bra mobil, den beste på markedet med tanke på funksjoner (kanskje med unntak av P900), men det er klart at den sliter veldig med både fysiske og "psykiske" (firmware) problemer. Men for de som vil ha en mp3 mobil med ålreit størrelse og Symbian er det desverre den eneste muligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...