Christian86 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei, fikk min SX1 for litt over 2 uker siden. Greit med tastatur på hver sin side av displayet, men akk det skulle bli problemer. Følgende har skjedd - frøs totalt under mottak av en enkel sms - kamera slet - displaylyset bruker flere sekunder på å slå seg på til tider. Altså feks jeg beveger meg i kontakter og skjermen forblir uten bakgrunnslys - telefon frøs under mottak av sms og batteriet dalte fra fult ladet til nesten tomt i løpet av 2 minutter - ingen reaksjon fra taster - ikke lov å besvare innkommende anrop - likte ikke bt hfet jeg bruker. Nyeste til nokia Mange av disse tingene kom etter at jeg oppgraderte software, og nei jeg har ikke brukt 3. parts programmer Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du kan vel forvente deg at en eller flere lysdioder tar kvelden... Skjedde med begge sx1 jeg hadde Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Da er det vel bare å gå til butikken der du kjøpte den, å kreve pengene tilbake eller nye telefon! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har du FW06 da? Den firmwaren skal fikse mange problemer.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvilken fw tror du han oppgraderte med hvis det ikke var version 6? Men, det er versjon 7 som gjelder nå. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvilken fw tror du han oppgraderte med hvis det ikke var version 6? Men, det er versjon 7 som gjelder nå. Beklager, jeg kan være blind til tider.. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvilken fw tror du han oppgraderte med hvis det ikke var version 6? Men, det er versjon 7 som gjelder nå. Vet du når FW07 kommer Molna? Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 FW 7 er allerede kommet den, Zodiac har den i allefall. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Trodde det tok så lang tid før dem kom fordi de jobbet med FW jeg. Husker det var noen her som sa at det var bedre å vente på en telefon som fugerer enn å få en halvferdig tidlig. Nå ser det ut som man måtte begge deler. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 software er blitt oppdatert denne er ca 2 uker gammel Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 FW 7 er allerede kommet den, Zodiac har den i allefall. Spennende... Vet noen hva som har blitt forbedret med FW07?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 SX1 sliter med en del feil gitt. Ikke bra... Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 SX1 sliter med en del feil gitt. Ikke bra... Nej, men Siemens gør tydeligvis, hvad de kan, for at løse problemerne. Og det er da til gengæld fint nok. Så må vi bare håbe, at det vil lykkes med fw7. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Christian86: Du sier at displayet bruker opptil flere sekunder på å skru på display-lyset, samt at den henger seg ved meldingsmottak. Ikke for å fornærme deg, men er du sikker på at du _avslutter_ alle programmer du ikke bruker? Jeg slo ikke av programmene jeg ikke brukte i begynnelsen, og da var det mye som ikke gikk helt som det skulle etterhvert... Jeg for mitt vedkommenede har ikke hatt noen store problemer med telefonen. eneste jeg har å utsette på den er batteritiden, som i mine øyne er altfor kort. den varer 1.5 dag ved bruk av mp3-spilleren.. og det er ikke kontinuerlig bruk engang! Edit: fordømte møkkaleifer... Endret 26. februar 2004 av ParaNode Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 det går bra. Jeg har testet og avslutte programmer osv. det er ikke noe som hjelper meg nevneverdig. Vet ikke om den skal henge veldig når jeg åpner sms, men det har jeg valgt å ikke klage på ettersom det er så mange graverende feil på den Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Kjipt med sånne møkka feil på en ny og dyr mobil.. Jeg har også SX1 men ingen store feil. Er enig i litt dårlig batteritid, og den har "fryst" noen ganger. Men slikt har vel de andre tilsvarende telefonene også. Men det er derimot 1 ting jeg lurer på om noen av dere har opplevd: Når jeg starter telefonen for å laste inn den nye oppdateringen, og kobler den inn på datan for å sende over den nye softwaren, kommer det opp: "Ny enhet tilkoblet" på datan... Men når jeg kobler den opp til dataen i vanlig modus, så går alt som det skal være.. Noen som vet hva som er galt?? Er litt kjipt å ikke få den nye oppdateringen inn på mobilen når den ligger på pc'en. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Driveren har du såklart lagt inn? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Dette fikk jeg som oplevelse når jeg gikk tilbake til dem Lefdal Noen meninger om dette? Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Driveren har du såklart lagt inn? jepp. Jeg har lagt inn Siemens Data Suite, det programmet som følger med telefonen som ny ja.. Jeg trenger ikke et nytt program på pc'en for å få det til å funke?? Endret 26. februar 2004 av Victorious Lenke til kommentar
stisim Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Er meget fornøyd etter at jeg oppdaterte firmwaren. Sleit også med kamera og "system frys" med den gamle firmwaren som fulgte telefonen når jeg kjøpte den. Syns siemens skal ha skryt for å legge ut gratis firmware til telefonene sine. Man kan i alle fall opd. den selv. slipper å sendes på service, da blir jo ting fort borte 3-4 uker.... *host*NOKIA*host* Les nyeste Forbruker Rap!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå