Bluebeans Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har noen fantasifulle slektninger, har fått en ved-kubbe med masse 5'ere og kronestykker av dem som gave. Alle myntene er skrudd fast gjennom hullet. Hva mener dere? Skal jeg bare tenne på hele greia eller skru ut en etter en? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 TENN PÅ!!! og så plukker du opp alle pengene kort tid etterpå Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 du kan jo bare tenne på hele greia, og så legge myntene på et fat, og så ha sitronsaft på, og så salt.. (leste i donald) men jeg tror ikke det var meningen at du skulle ta av myntene.. men uansett.. har du et bilde? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvorfor sitronsaft og salt? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hvor mange kroner var det? det tar jo ikke så lang tid med en elektriskskrutrekker, eller bare å bruke en knipe tang og rive ut hele dritten eller så kan du brenne den, eller bruke den som pynt Så du har også slike familimedlemmer, fetteren min er ram på slike ting. han liker å pakke fyrstikkesker inn med gaffa, piggtråd, ståltråd og alt han finner. Og når man endelig får opp saken så ligger det en liten lapp med "ingen gevinst" skrevet på En gang gav han meg og broren min 500kr i 50øringer Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 for å rense bort aska eller.no? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hadde vært kult hvis du hadde lagt ut bildet av kubben. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvorfor sitronsaft og salt? Fordi da kan de brukes i tequilashots? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvorfor sitronsaft og salt? Fordi da kan de brukes i tequilashots? NAM! Rødglødende mynter som shot... kan hverfall si at det blir en brennhet drikk... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Har ikke kamera her nå Tenner på hele greia hvert øyeblikk Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hva med å vente til du får tak i kamera? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 "come on baby, light my fire" Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vel pengene vil jo bli veldig sotete men fullt brukelige så lenge det er mulig å se hva slags mynt det er. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Norske mynter smelter ikke i vanlig peis varme. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vel pengene vil jo bli veldig sotete men fullt brukelige så lenge det er mulig å se hva slags mynt det er. derfor sitronsaft og salt... leste det i donald.. det gjør myntene blanke.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vel pengene vil jo bli veldig sotete men fullt brukelige så lenge det er mulig å se hva slags mynt det er. derfor sitronsaft og salt... leste det i donald.. det gjør myntene blanke.. sitronsaft og salt før eller etter man hiver myntene på bålet? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vel pengene vil jo bli veldig sotete men fullt brukelige så lenge det er mulig å se hva slags mynt det er. derfor sitronsaft og salt... leste det i donald.. det gjør myntene blanke.. sitronsaft og salt før eller etter man hiver myntene på bålet? Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vel pengene vil jo bli veldig sotete men fullt brukelige så lenge det er mulig å se hva slags mynt det er. derfor sitronsaft og salt... leste det i donald.. det gjør myntene blanke.. sitronsaft og salt før eller etter man hiver myntene på bålet? Før! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg hadde ledd godt hvis du fant ut i ettertid at det var pengesedler inni der også. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vel pengene vil jo bli veldig sotete men fullt brukelige så lenge det er mulig å se hva slags mynt det er. derfor sitronsaft og salt... leste det i donald.. det gjør myntene blanke.. sitronsaft og salt før eller etter man hiver myntene på bålet? Før! Eg mener etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå