Gå til innhold

Skulle hatt hjelp til å designe en internett side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker for sent, whatever; LuraLan (arve edition) :green:

Den var jo veldig bra den! Men vi var vist enige om at blå var tingen... Så det samme i blått hadde vært ideelt! :thumbs:

MEn rosa går jo ann det også! :yes:

Men var det meningen med det der om at CS suger da? Kan ikke huske å ha skrevet noe sånt :p Jaja... alle må få ha sine meninger!

til trådstarter: du kan jo ogtilby banner plass

Ehm.. Hva mener du dette her? slik at navnet hans komme opp på siå?

Det e full mulig det!

Er så newbe rundt dette temaet! :blush:

Endret av Knudix
Lenke til kommentar
Er det bare gamle, utdaterte ildere som mekker gratis nå da? :cry:

Rekker hånda høyt opp i været! :w00t: Jeg er med! :yes:

Forslag senere i kveld eller i morgen! :thumbup:

EDIT: Når jeg ser på bildene, merker jeg at jeg kjenner MANGE av dem! :scared:

Fra Sandnes elle noe sånt? Takker for posetiv respons :D

Endret av Knudix
Lenke til kommentar
Den var jo veldig bra den! Men vi var vist enige om at blå var tingen... Så det samme i blått hadde vært ideelt! :thumbs:

Men var det meningen med det der om at CS suger da? Kan ikke huske å ha skrevet noe sånt :p Jaja... alle må få ha sine meninger!

Husk at arvecolors er in! Må jo følge "moten"! ;)

Eller, om dette er brukendes kan den fint konverteres til blått, mot en kompensasjon på 10k. :p

CS-suger? Det er du vel fullt klar over? Eller er du også paralysert?

Det er ikke en mening, det er ren fakta. :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det bare gamle, utdaterte ildere som mekker gratis nå da? :cry:

Rekker hånda høyt opp i været! :w00t: Jeg er med! :yes:

Forslag senere i kveld eller i morgen! :thumbup:

EDIT: Når jeg ser på bildene, merker jeg at jeg kjenner MANGE av dem! :scared:

Fra Sandnes elle noe sånt? Takker for posetiv respons :D

:yes: Går på samme skolen som en del av dem på bildene. ;) Er på skolen nuh, btw.

Lenke til kommentar

Husk at arvecolors er in! Må jo følge "moten"! ;)

Eller, om dette er brukendes kan den fint konverteres til blått, mot en kompensasjon på 10k. :p

SÅ du gjør det gratis (eller mot en banner eller hva det var) som lilla, mens det koster 10k :scared: for å få den blått?

PS: Siden var jo rå, iforhold til nåværende :D

Kameratin min var vist veldig inntresert.

Lenke til kommentar
I lilla versjon er jo samma som å kline vannmerker utover hele.. Et bevis på at han har kunnskapen, og at en fullversjon koster, mens demo er gratis..;)

JA det er ingen tvil om at han har mass med erfaring og "skillz", men jeg tror demoen eg fin for oss jeg :p

Ikke så mange 14åringer som fyker rundt med 10k i lomma vet du :blush:

Endret av Knudix
Lenke til kommentar
Wadeva! Ble ikke så bra som jeg trodde da jeg mekka på det. :dontgetit:

Fææn for et übert fargevalg Dunis! :thumbs:

Teksten på menyen såpass liten, at en gammel ilder må ta hodet nærme nok skjermen til å kysse den for å se hva som står der. Nesten altså.

De der kablene + kortet i bunnen passa _så_ lite inn. Hva med å kjøre en ekstrem kontast på det bildet og gi det en skjærende grønnfarge?

Headeren var kanskje litt kjedelig, ville iallefall gjort noe for å skille ut logoen litt.

Ellers får du

pcwoot.gifpcwoot.gifpcwoot.gifpcwoot.gifpcwoot-faded.gifpcwoot-faded.gif4 av 6 ildere på denne.

:woot:

Lenke til kommentar

Hva om alle dere proffer går isammen og viser hva dere virkelig kan? Det virker jo som dere kjenner hverandre godt fra før? Så kan dere vise alle oss her inne hva 5 super web-designere kan få til sammen! :D

Vet ikke om det er slik web-designere oppererer, så ikke bli sint på meg om det er et dårlig forslag :no:

Bare et forslag :shrug:

Lenke til kommentar
Hva om alle dere proffer går isammen og viser hva dere virkelig kan? Det virker jo som dere kjenner hverandre godt fra før? Så kan dere vise alle oss her inne hva 5 super web-designere kan få til sammen! :D

Vet ikke om det er slik web-designere oppererer, så ikke bli sint på meg om det er et dårlig forslag :no:

Bare et forslag :shrug:

Vil det si at du ikke likte dunis sitt forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...