Knudix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ja siden vi har nå er Denne Og vi skulle gjerne hatt noe litt mer avansert. Noen som har tips/ideer til design så er det bare og komme med dem. Skulle også gjerne hatt hjelp til å lage en tøff logo. Siden er en LAN side og skulle gjerne hatt det design som passer til det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Og hvor mye legger du på bordet? Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Og hvor mye legger du på bordet? Håpet noen ville være greie og gjøre det gratis da Trenger ikke noe avansert noe, men som dere ser så erke det gamle noe serlig tess. Endret 25. februar 2004 av Knudix Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvis det er lett utfordring så er det vel bare å sette i gang selv? Men ellers er det vel bare å gjøre det stikk motsatte som er gjort på nåværende side... For den var ikke pen. Hent inspirasjon fra andre LANsider, og lag en med egen vri på. Legg hodet i bløt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Og hvor mye legger du på bordet? Håpet noen ville være greie og gjøre det gratis da ... og jeg prøvde å få frem et poeng. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er det bare gamle, utdaterte ildere som mekker gratis nå da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Noen MÅ redesigne den siden. PoleCat eller Mikka, kom igjen! Gjør det før kodeguruene kommer å tar knekken på trådstarter... Edit: Er det bare gamle, utdaterte ildere som mekker gratis nå da? Ja. Endret 25. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Er det bare gamle, utdaterte ildere som mekker gratis nå da? Ja. På tide å oppgradere ilder-ware til nyere versjon? Endret 25. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ... Endret 25. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Hvis det er lett utfordring så er det vel bare å sette i gang selv? Men ellers er det vel bare å gjøre det stikk motsatte som er gjort på nåværende side... For den var ikke pen. Hent inspirasjon fra andre LANsider, og lag en med egen vri på. Legg hodet i bløt Problemet er det at verken jeg eller kameraten min (det var han som lagde siden) har serlig peiling på web-design. Finnes det programmer der du kan gjøre ting bedre? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ja, men mitt tips er; Les noen tutorials og start over.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ja, den siden der var ikke direkte fin, så noen burde lage en ny side. (ja jeg hinter til deg Knudix) Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Ja, men mitt tips er; Les noen tutorials og start over.. Noen som har linker til gode torturals? Helst på norsk, men engelsk funker det også Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Åssn grafikkprogram bruker du?? http://www.w3schools.com er en fin plass å starte å lære HTML/CSS Dessuten er comic sans MS en av dei styggaste fontane du finner på teh web! Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Åssn grafikkprogram bruker du?? http://www.w3schools.com er en fin plass å starte å lære HTML/CSS Dessuten er comic sans MS en av dei styggaste fontane du finner på teh web! Skal lese mye der Hva slags font anbefaler du? Jeg er enig med at comic ikke er blant de fineste ja... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Verdana er vel ganske fin.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 enkle standardfonter; verdana,tahoma,arial..... osv... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Sikker for sent, whatever; LuraLan (arve edition) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Sikker for sent, whatever; LuraLan (arve edition) Haha najs. Litt mørkt, men du kan pokker meg få rosa sider til å bli pene.. Britney er med også ser jeg.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Fin den PC, bortsett fra den GRUSOME "footeren", samt at innholdsteksten burde vert litt lysare (meir kontrast mot BG), og menytekst burde vere litt mørkare (litt mindre kontrast mot BG).. Lilla/rosa er fullt mulig å lage stilige websider med, punktum. edit: "skriveleif" Endret 25. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå