Gå til innhold

FarCry

Anbefalte innlegg

Kjenner til problemet. Jeg skvetter noe så sinnsykt, hele tiden!

hehe... du er ikkje den einaste :cry: dei er ganske ekle, men dei er ganske bra tillaga :w00t: og selve spillet er UTROLIGT RÅTT.... kjører 1280x1024 full details med 2xAA og 8xAF :thumbs:

Endret av MuD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken vanskelighets grad spiller dere med?

den etter medium hva nå det er den heter igjenn,hard?

laster ned toca rd2 demo da kan jeg endelig slappe av igjenn, orker ikke flere monstere nå jeg er så rædd :scared:

må redde ho stakkars dama, så kommer de gærne monstera med rocket launcher hjelp...

Lenke til kommentar
i starten var jeg livredd for mutantene, men nå skvetter jeg mer av menneskene. et tips til de som er redde for å skvette: sett opp et vindu så du hører fuglekvitter, sett på litt mozart i bakgrunnen og skru på alle lys i rommet. og for all del spill når det er lyst ute :p

Hva om det ikke er fugler utfor?? :scared:

Lenke til kommentar

ja, begynner å gå bedre nå, skvetter ikke hele tiden, men de små tassen som bare hopper å slår de får jeg nåja av. Synes de er så kolsige de gjennomsikte monstrene. fiffie.jaja Angrer på at jeg skal hjem i påsken (Studerer) tror ikke jeg rekker å spille ferdig før torsdag, er for ille å drasse på en stasjonær fra trondheim til oslo. :hmm:

Lenke til kommentar
i starten var jeg livredd for mutantene, men nå skvetter jeg mer av menneskene. et tips til de som er redde for å skvette: sett opp et vindu så du hører fuglekvitter, sett på litt mozart i bakgrunnen og skru på alle lys i rommet. og for all del spill når det er lyst ute :p

Hva om det ikke er fugler utfor?? :scared:

Du kan jo også sitte avslappet, ikke konsentrer deg så mye om "rett fram" se litt rundt på skjermen så oppdager du fort plasser som er normalt for dem å sprette fram fra. Så vet du at de kommer der, da skvetter du ikke.

Hmm.. Ble litt vanskelig formulert, men pytt. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...