CerveZa_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Er dritlei av PC-støy, så jeg tenkte jeg skulle støydempe mitt Chieftec kabinett, det er hovedsaklig 3 harddisker som støyer (2xWD + 1 IBM). For to små timer siden tenkte jeg, "Hmmm, bygge et kabinett mon tro?", og før jeg visste ordet av det så satt jeg å disekerte Chieftec kabinett for å få ut hovedkort-plata og bakpanel. Så da la jeg altså fra meg planene om å støydempe Chieftec kabinettet... Men, hva skal jeg lage? Sitter og vurderer noe i tre nå, noen som har erfaringer med hvordan tre slipper igjennom støy? Tror ikke jeg skal bygge inn i gammel TV, Printer, Stereo o.l., vil ha et vanlig kabinett, som skal være fint og lydabsorberende. Tre må jo være lett å arbeide med? Her ligger tre bilder av hvordan det stakkars Chieftec kabinettet ser ut nå, og hvordan PC'en jeg sitter på nå står og summer, ser ganske tøft ut (egentlig ikke) http://home.no.net/solaguy/kabinett (vurderte å legge denne i worklogs, men da arbeidet egentlig ikke har begynt enda, og jeg ikke vet om det blir noen worklog ut av dette, så la jeg den her) Endret 25. februar 2004 av CerveZa_ Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Legg inn støydempende matter da slipper ikke treet igjennom mye lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå