sveinsel Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Forstår ikke tråden jeg ?? utdyp litt ihvertfall... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 altså hvor lang folk har opplevd å få bytett ting på dell. fra en sender maskina, til en får den tilbake fra england Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har selv en slik sak gående, men mye trøbbel med DHL. Har fått beskjed om at det tar ca 4-5 dager fra DHL henter pcen, til de leverer den tilbake igjen. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 4-5 dager høres litt kort ut når maskina skal til england og tilbake. venter selv her for ny skjerm på ny maskin. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Tar 1,5 timer med fly x 2 pga tur retur. 24 timer maks i transit? Så er det fremdeles gode 3,5 x 24 timer å reparere på. Sendte min til noen i Oslo (Compaq). Maskinen min fikk nytt HK og full testing på 4 dager. Inkludert frasendelsedag -> mottakelse. Du får ha lykke til selv uansett. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hvet ikke hvor lang tid det tar med collect and return. men, med den på stedet service internasjonal neste arbeidsdag lønner seg heller.. Har denne selv, og har hatt brukt for den.. Bedre at folka kommer og reparerer på stedet, liker ikke å sende maskin til verksted via post.. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 da kom dhl å hentet den, mitt i en omgang call of duty. har ikke opplevd en så dårlig følelse siden jeg krasjet bila for utallige år siden. får vel ikke sove før en får den tilbake uten en ripe. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 altså hvor lang folk har opplevd å få bytett ting på dell. fra en sender maskina, til en får den tilbake fra england Dell sendte alltid serviceteknikere hjem til meg, til tross collect and return-avtale. Mulig de fant ut at det ble billigst, totalt sett :o) Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 hvor sier du det??? jaja, får vente å se om skjermen blir bedre. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 car service garantien tilsier at det burde ta 5 dager ( det avhenger så klart tollen i norge. ) som regel så ligger det på 3 til 5 dager avhengig av fra som er problemet. hva løsningen er ( en liten fugel sa det til meg ) MR_T Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Så må man forvisse seg om at det blir brukt riktig speditør for retur. Slik at det ikke går som med mannen fra Førde. Han ventet og ventet på lapp fra posten, og så hadde pakken ligget en uke på rutebilekspedisjonen... Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 min 500m ble hentet i Drammen på tirsdag ettermiddag og levert på samme sted fredag ettermiddag... Dvs. 3 dager, og da hadde den vært en tur innom England Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 takker, da kan jeg vel sette tilbake ølflaska i kjøleskapet hehe. roe nervene, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå