AshtraY Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jaja..sitter her å prøver å skrive et document i Word(office 2000 orginal).. Stadig vekk får eg ein autokorrektur pop up som ber meg om å sette inn office cd'en og innstallere autokorrektur.. Eg for øyeblikket har ikkje cd'en.. brodern som er student i bergen et godt stykke fra der eg bur tok med seg office 2000. Han Kan sende cd'en, men det må jo vere en løysning på problemet utenom cd'en? Eg synst eg huska eg prøvde å sette inn cd'en en gang for en stund tilbake men det innstallen fann ikkje filene den trengte.. Noken som har clue? kan laste ned openoffice men er liksom litt teit da pappa betalte dyre summer for office 2000! thx Lenke til kommentar
hans A Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Gå på verktøy-alternativer og fjern denne funksjonen, så slipper du å få dette opp hver gang. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 neste gang du installerer office kan du huske å installere "alt" ikkje berre standard.. standard er berre delar av programma installert, sån at du får opp den der ******* boksen kver einaste gang du skal bruke office.. irriterande.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå