Mima Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hei ! Noen som vet om det er mulig å få lagd etches på forespørsel ? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 koolpcmods.com lager den etchen du vil ha. Du kan sende inn et bilde som laserbrennes i plexiglass. Har handla der selv, og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) koolpcmods.com lager den etchen du vil ha.Du kan sende inn et bilde som laserbrennes i plexiglass. Har handla der selv, og er kjempefornøyd. Har du bilde(r )? Endret 25. februar 2004 av suzze Lenke til kommentar
Mima Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 OJ! takk! Jeg tenker på å bestille , men har noen spørsmål og siden du har handlet fra dem spørr jeg deg. På valgmuligheter har man blandt annet: "Mounting kit" Etter det jeg forstår så er det valg av list eller skruer sant? ...... Men jeg vil gjerne feste med silikon.....da velger jeg "none" ? mye snadder der ja...<3 Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 koolpcmods.com lager den etchen du vil ha.Du kan sende inn et bilde som laserbrennes i plexiglass. Har handla der selv, og er kjempefornøyd. Har du bilde(r )? Etchen min er her og her. Etchen til Bofur er her Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 På valgmuligheter har man blandt annet: "Mounting kit" Etter det jeg forstår så er det valg av list eller skruer sant? ...... Men jeg vil gjerne feste med silikon.....da velger jeg "none" ? Da velger du bare å kjøpe vindu uten lister. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Etchen min er her og her. Etchen til Bofur er her DRIIIIIT FETT!!!!!! Endret 25. februar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Den var fet XenZor! Føler du for å ytre prisen for meg, og andre som måtte lure..? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Den var fet XenZor! Føler du for å ytre prisen for meg, og andre som måtte lure..? Husker ikke nå, men jeg skal sjekke det. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Den var fet XenZor! Føler du for å ytre prisen for meg, og andre som måtte lure..? 40$ altså rundt 280 norske kroner....uten frakt tho Lenke til kommentar
Mima Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 XenZor: Hvor tykt er vinduet ? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vinduet kosta meg ca kr. 220 ink. frakt og gebyr. Vinduet er ca 3-4 mm tykt. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 HAHA! Det er det feteste! Folk betaler jo mer for vanlig plexi... Eller sendte du inn plexi til dem (det kan jeg ikke tenke meg)? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 HAHA! Det er det feteste! Folk betaler jo mer for vanlig plexi... Eller sendte du inn plexi til dem (det kan jeg ikke tenke meg)? Nope, plexi'n var en del av prisen. Og det er IKKE sånn plastdrit som sitter originalt i Lian Li PC75! Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 det også kan gjøre er og prate med din lokale reklame sjappe / skilt maker de kan lage enklere ecther ( men da i form av klistremerker skal) ala de webshopper har Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 det også kan gjøre er og prate med din lokale reklame sjappe / skilt maker de kan lage enklere ecther ( men da i form av klistremerker skal) ala de webshopper har Det er en mulighet, men det blir nok både dyrere og dårligere. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Detta var jævli fett... Men når dere sendte inn bilde sendte dere bare inn ett vanlig farge bilde? Skal bestille meg noe derfra.. Med en canabis sativa plante å noe skrift.. Tenker jeg lager i PSP eller Photo shop. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Detta var jævli fett... Men når dere sendte inn bilde sendte dere bare inn ett vanlig farge bilde? Skal bestille meg noe derfra.. Med en canabis sativa plante å noe skrift.. Tenker jeg lager i PSP eller Photo shop. Jeg sendte ikke inn bilde, men ser på sidene deres at det er mulig. Send dem en mail og spør. Husk at oppløsninga må være ganske høy. Lasern kan brenne med 600 dpi om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Xenzor og jeg handla sammen, og hele sulamitten kom på ca 480 kr inkl frakt og gebyr. Her er min Imperial-X PS! Kuleste var jo at duden på Koolpcmods merket pakka som gave. Pakka gikk gjennom tollen som kniv i varmt smør Endret 25. februar 2004 av Bofur Lenke til kommentar
Raider Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 har ett TT kabinett..med en X forma plexi ..hvis jeg finner måla kan de lage ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå