RoSoka Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 hjelp!...for 1 dag siden fikk jeg en feilmelding hvert 10 sec i win 2000....så jeg bestemte meg for at jeg skulle formatere c: (har d,e også) har ntfs på alle!...gikk ikke å skrive format c: .....eller å slette partisjonen!..prøvde alt mulig rart, men ingenting gikk!...(IBM deskstar) Hjelp sier jeg bare!...noen tips hva jeg kan gjøre? (kan levere den inn, men d koster 500 kr....vil ikke det) *snuffs* Lenke til kommentar
GH11 Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har du oem- Win 2000? Har du dette, må du sette cd-rom, som first boot device, i BIOS. Deretter HD som andre. Da vil du få en oppstartsmeny og vil få muligheten til vanlige slette og opprettelsesfunksjoner, for partisjoner. Videre velger du, på hvilken partisjon du vil ha OS. Enkelt =) Har du derimot ikke denne versjonen er det derimot verre. Skaff deg en win 98/me bootdisk og en av de nevnte OS-cd'ene. Installer et av os-ene og installer Win 2000, over dette, ved å sette i 2000 cd'en mens du er inne i Windows. Dette ha virket for meg, men Kjører nå WinXP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå