sofokles Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg skal holde oppdatert et register over valgte foreldrerepresentanter. Kunne gjort det i Access, men det ville være mer praktisk å ha registeret i outlook da det gjør det lettere å utveksle kontaktinformasjon med skolen, sekretær, og andre som IKKE har access. Standardskjema for kontakter er lite egnet - for businessrelatert og mangler felt for klasse, gruppe, funksjon etc. Det er mulig å lage egne skjema i outlook - jeg tenkte å ta utgangspunkt i standardskjemaet Kontakter - og bare legge til noen felt. Spørsmålet er : hvordan ; prøvde litt i går kveld og lurer på bla a : Når en mal er lagd - hva skal den lagres som og hvor skal den lagres ? Hvordan setter jeg denne malen som standardskjema for nye kontakter i en mappe ? Hvordan overfører/behandler jeg eksisterende kontakter slik at de legges inn i den nye skjemamalen ? Noen som har gjort dette ? Mottar tips med takk - jeg har saumfart div Office manualer og bibler og dette er ikke nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå