Gå til innhold

AMD 64bit kjøler

P-in-P

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg dette oppsettet:

CPU: AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz

Hovedkort: Abit KV8-MAX3 Hovedkort for Socket 754

Kjøler: Thermaltake Venus Silent Boost K8

Men det som kjølern skal festes til (en liten ramme som skal festes til HKet) fulgte ikke med!

Slik står det i bruksanvisningen:

This motherboard provides a ZIF (Zero Insertion Force) socket 754 to install AMD Socket 754 CPU.

The CPU you bought should contain with a kit of heatsink, cooling fan, retention frame and backplate.

If that's not the case, buy one specially designed for Socket 754.

Hvor kan en få kjøpt noe slikt?

Vet dere om det følger med hvis jeg hadde kjøpt en Boxed CPU?

Eller eventuelt en annen kjøler som har dette til en AMD 64bit prosessor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehh.... Mangler? Det fulgte med BÅDE hovedkort og CPU hos meg. En metallplate med skruehull i, en plastramme og to lange skruer....

Mvh.

S.

Jo jeg bestilte og fikk både HK og CPU, men det var ikke med disse platene da...

Hvilke deler var det du kjøpte?

Lenke til kommentar

Denne plata følger ikke med Thermaltake Venus Silent Boost K8, men den skal følge med hovedkortet. Hadde et Abit KV8-MAX3 til test der var plata med løst slik at du må skru den på sjøl. På mitt Gigabyte GA-K8VNXP var den skrudd på fra fabrikk. Så dersom den ikke fulgte med hovedkortet så klag til Komplett.

Lenke til kommentar
Denne plata følger ikke med Thermaltake Venus Silent Boost K8, men den skal følge med hovedkortet. Hadde et Abit KV8-MAX3 til test der var plata med løst slik at du må skru den på sjøl. På mitt Gigabyte GA-K8VNXP var den skrudd på fra fabrikk. Så dersom den ikke fulgte med hovedkortet så klag til Komplett.

Det har jeg allerede gjort og søkt på retur, men siden det stod slik som det stod i bruksanvisningen tenkte jeg at det muligens ikke var med HKet, men med kjøleren!

Lenke til kommentar

Sitter selv med akkurat de samme komponentene du har kjøpt, og mangler selvsagt festeanordningen til kjøleren. Er litt desp. akkurat nå siden support på Komplett er stengt for helga, og jeg satte meg akkurat ned for å montere! :mad::mad: Noen som vet hvor jeg kan få tak på et slikt feste, eller må jeg vente helt til Komplett får somla seg til å evt. ettersende et slikt feste?? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Om dere ikke bor helt i hutaheiti har dere kanskje en databutikk i nærheten?

Du trenger ikke være små-frekk...

Eneste i nærheten blir noe elkjøp-drit og lignende, resten har gått konk :roll:

Må nok bli noe via internett ja, skal høre med hva Komplett har og si på mandag.

Lenke til kommentar

Det var ei min intensjon :blush:

Kan bekrefte at det ikke følger med bakplate på Abit-kortet (KV8-MAX3), da jeg har hatt dette selv tidligere. Personlig har jeg 3 bakplater og 2 rammer liggende, så hadde jeg ikke vært bortreist akkurat nå kunne jeg sikkert ha gitt bort en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...