tibbs Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 HVordan i huleste får jeg avinstallert Opera? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Kontrollpanel->Legg til/fjern programmer->Opera? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 HVordan i huleste får jeg avinstallert Opera? Hva i huleste får deg til å ville AVINSTALLERE ( ) Opera? det er jo bare såå digg Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Kontrollpanel->Legg til/fjern programmer->Opera? Det trodde jeg også,... men ingen Opera lå der. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ligger der hos meg hvertfall, men uten Opera-ikonet. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Kan heller ikke se at Opera har noen egen "uninstall" via programmenyen i Windows slik de fleste andre programmer har. Versjonen jeg har er den siste,..7.23 er det vel.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Norton wipe går sikkert an å bruke...men det tar laang tid Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Har ikke Norton Wipe. Hvorfor i huleste lager de et program som ikke kan fjernes fra maskinen? Grrrr....... Lenke til kommentar
Scoody Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Det er faktisk bare å slette Opera mappen, siden ingenting lagres i registeret, og så ligger det en mappe i Documents & Settings under ditt brukernavn med alle dine innstillinger. Og de lager ikke et program som ikke kan fjernes, da har det skjedd noe hos deg, prøv å installer Opera på nytt over den gamle installasjonen, hvis du ikke bruker metoden jeg skrev først. Da får du sikkert noe i Legg til/Fjern programmer.. Endret 29. februar 2004 av Scoody Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Gikk inn og slettet mappene med Opera manuelt. Etterpå gikk jeg inn i registeret og slettet det jeg kom over som relaterte til Opera. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 I Operamappa er det ei mappe som heiter UnInst med eit program som heiter UNWISE.EXE. Kjør det for å avinstallere Opera. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg spørr jeg også da... Hva får deg til å fjerne Opera? Ikke si at du skal gå tilbake til Internet Explorer??? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg spørr jeg også da... Hva får deg til å fjerne Opera? Ikke si at du skal gå tilbake til Internet Explorer??? Blir vel unødvendig og spørre om det her, han/hun har vel sin grunn, og spørsmålet var jo bare enkelt og greit om "hvordan avinnstalere opera" og da vil han/hun vite det, og ingenting annet. Er du så veldig intressert så kan du sende en fin og høfflig mail/pm og spørre, og det er opp til henne og svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå