danilovic Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Er Microplex raske med leveringa i følge deres egne erfaringer? Og trur dere det er en sjans for at jeg får drops? Lenke til kommentar
SomBy Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 tok 3 dager fra dem til meg. seff får du drops Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 de er normalt raske..men skittreige på retur.. JA! jeg fikk drops! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Takk for svar. :smile: Er dropsene gode da? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 De er raske ja, og får drops også. Bare synd at kameraten min spiste det :sad: Ville ha det selv! mvh John Tore Andersen johntore.pointclark.net Lenke til kommentar
Tord.f Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 :sad: jeg fikk ikke drops. Ca. 3 dager før jeg fikk mitt stash. Sendte inn to vifter som jeg skulle returnere (angre rett) tok ganske lang tid ja. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Virker nesten som om folk synes MP har god service fordi de gir bort drops. Men det gjør ikke noe. :smile: Bare det ikke smaker lim, som det ofte gjør når de har vært sendt rundt i en pappeske. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Betilte PSU på Microplex.no's web sider en tirsdags morgen sommer'n 2001 - skreiv Leveres ASAP! på merknader, og fikk pakken onsdag ettermiddag på posten (jeg bor ved Oslo) ... imponerende raskt syns jeg ... Tror ikke de hadde drops på den tiden da... :wink: iX Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har hørt fra sikre kilder at Microplex-dropsene er gode, så det er bare å bestille :razz: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 droppsene er morro!! jeg fikk lattis av det!! jeg trodde mp kødda med meg lol!! Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg turde ikke å spise dropsene.. De så alt for uskyldige ut.. Trudde det var noe posten hadde putta inni! Lenke til kommentar
Methcal Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hvor mange klager og returer får man om kunden spiser en liten uskyldig drops med gift i? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg fikk ikke drops, men frukt-karamell. Sitter og spiser en sånn nå. :smile: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Sikker på at de dropsene ikke er sånne små kuler som skal forhindre fuktighet i pakken da? De er giftige, skjønner dere. Så pass på så dere ikke stapper i dere feil drops Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 eg fek en drops me solbersmak, godt å ha nåke å tygge på når du mekka i de du har bestilt he he god sørvis e der vertfall Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 Quote: On 2002-03-24 21:13, Afseth skrev:Sikker på at de dropsene ikke er sånne små kuler som skal forhindre fuktighet i pakken da? De er giftige, skjønner dere. Så pass på så dere ikke stapper i dere feil drops Fuktighetssugere med appelsinsmak? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg fikk en sånn fruktkaramell sammen med baybus'en min. Den smakte sitron, og var veldig god Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg oppdaget thread'en helt plutselig, og jeg kom på å tenke på min MP handel. *kikker i skapet* Arctic Thermal Glue 2xkomp A.Silver3 rester av Crystal Orb eske Drops. *våger jeg å spise den?* Den er 10mm høy, 16,5mm lang, 15mm bred. Bilde av to sitroner, med tekst: au citron. Den er stein hard. *er kritt hvit* Åpner og smaker, joda, vært min bestilling., Servicen, den er jeg fornøyd med. Må innrømme at jeg satt pris på dropsen nå. Takk takk til den som startet diskusjonen og minte meg på det hele :wink: Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hehe, genialt det der med dropsa! Det fanger oppmerksomhet, og det er jo "nesten-gratis" reklame. (De må jo handle inn dropsa:)) Jeg har bare handla før de begynte med drops, men jeg skal snart bestille noen vifter og greier, og da er det snopetid! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Kompisen min fikk også drops, eller fruktkaramell da. Han sa den var god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå