Gå til innhold

Den beste 478 kjølern?

smileyrl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uff. har hatt en sp94 kjøler, den liker jeg ikke spessielt godt.. max load havner oppi over 50 uten å ha overklokka... rett å slett bare søppel. Syns boxed vifta var omtrent det sammaø. fikk ikke klokka noe lenger.. bare tull å kjøpe vifte kjølere til cpuer.. bruk boxed kjølern elelr vannkjøling.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
uff. har hatt en sp94 kjøler, den liker jeg ikke spessielt godt.. max load havner oppi over 50 uten å ha overklokka... rett å slett bare søppel. Syns boxed vifta var omtrent det sammaø. fikk ikke klokka noe lenger.. bare tull å kjøpe vifte kjølere til cpuer.. bruk boxed kjølern elelr vannkjøling.

Hva for en vifte? Du hadde den vel ikke med heatpipes'ene nedover?

Lenke til kommentar

Denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7000ALCU selvfølgelig !

+ Den bråker ikke når du vil heller !

Er mest imponert over det virker som ytelsen øker jo varmere det blir... :dribble:

:thumbup:

For å utdype: Kjører en P4 [email protected] Ghz på Vcore 1.55v (bare for å safe en stund)

Romtemp: 22

Systemtemp: 23

Idle: 36

Load (CPU load 100% over en time): 46

Og DA er vifta kun på halv fart 1800 o/m omtrent ikke hørbar. Vifta går opp til 2400 med medfølgende regulator eller til 2650 på en separat viftestyring.

Ikke er den blytung heller med fare for å røske ut sokkelen ved flytting.

Sånn er det hos meg... fiine greier.. elsker den der saken og kul ser den og ut !

:D

Endret av Brakballe
Lenke til kommentar

Hmm...

Det følger ikke med vifte på den..

Glemte du å montere vifte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...