Superlinken Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Satt å leste i en del av webshoperfaringene... og til min store forskrekkelse så er det enormt med syting/klaging.. hvis en webshop har sendt en kunden en feil vare så gies det karakter 1 med engang.. Tipper at den som gir karakteren kun gjør det i sinne å har ikke snakket med Komplett/PS Web/Itbutikken/Databutikken/Multicom osv. om hva som gikk galt... For eksempel så er noen av emnene Ikke kjøp hos PSdata , Elendig saksbehandlingstid hos Komplett.no's returavdeling, Trur dere ikke Komplett gjør sitt beste når det gjelder retur? Det samme gjelder vel PS Web, Itbutikken , Multicom, Databutikken osv. Personlig så synes jeg Webshopguiden er dårlig på hardware. Den gir ikke det riktige synet på en webshop… Når man legge inn en erfaring så skulle man fått satt karakterer på for eksempel levering/Service/Retur og lignende. Med hilsen en som synes webshopguiden er dårlig… Lenke til kommentar
JonV Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 jeg synes guiden er fin jeg. men jeg er enig i at karakteren som gis burde vært delt opp i kategorier.lettere å få en komplet oversikt ikke bare "klage" som kommer frem Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Synes det forsåvidt er greit med all "sytingen" og "skamrosingen". Det er jo brukernes egne subjektive erfaringer som legges inn og da må man vel forvente dette. Man må jo ta det hele med et par spader salt og ikke legge alt for mye i dette. Noen av tilbakemeldingene er jo hinsides og faktisk ganske morsomme. Og er man gammel nok så har vel alle opplevd at man uansett butikk/webshop/etc., så vil man av og til oppleve slett service, dårlige produkter, feilleveranser osv. Enig i at guiden kanskje burde oppdeles slik du nevner, det ville ha vært en forbedring. Lenke til kommentar
keen4e Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Quote: Personlig så synes jeg Webshopguiden er dårlig på hardware. Den gir ikke det riktige synet på en webshop… Når man legge inn en erfaring så skulle man fått satt karakterer på for eksempel levering/Service/Retur og lignende.Med hilsen en som synes webshopguiden er dårlig… Mulighet til å sette karakter på forskjellige momenter vil sannsynligvis komme etterhvert. Det er riktig at mange setter karakter 1 for den minste negative ting, men jeg vil tro at dette oppveies av at de fleste setter karakter 6 for den minste positive ting. Flere forslag til forbedringer av webshopguiden mottas med takk! mvh Jon webshopseksjonen Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Personlig, synes jeg komplett gjør en elendig jobb med tanke på returer, jeg hadde 2 stk, disker, ibm 75gxp(deathstar) som gikk til he*** og at det da skal ta 2-3 uker å få dem tilbake, eventuelt få nye disker, er igrunnen ganske uholdbart. Klart de skal sjekke diskene, se om de er ødelagte, se om de kan fikse dem og slikt, men 2-3 uker uten pc, er for enkelte drøyt lenge. Fikk seff de samme 2 diskene tilbake, og nå har det begynt å oppstå ødelagte sectors på dem igjen. MEN, jeg kjøper fremdeles produkter fra dem da, så jeg er ikke avskrekka, tror ikke alt er bedre hos andre av den grunn. Men kanskje enkelte webshops burde ta kritikken til seg, og forbedre det som "markedet" ikke liker så godt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Ja, men når du kjøper IBM disker så kan du ikke vente annet heller da. :smile: Sier litt om IBM bare det at det er 2 disker du har som sliter. Jeg har kun hatt Western Digital i de 10 årene jeg har hatt PC, og det har aldri vært noe galt med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå