gresh Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Skal bygge om kontaktene på mine vifter. De har idag 4pin molex kontakt, men jeg må ha 3pin molex for å koble de til viftestyring. Vet det finnes overganger men vil helst slippe dette. Hvor går det an å få tak i 3pin molex kontakter (hun/han) ? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har jeg forstått deg riktig er dette hva du leter etter. Men, prøv å let litt selv først a. Lenke til kommentar
gresh Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Har sett de på microplex, men jeg vil bare ha kontakten/pluggen, for å lage mine egne slik at jeg IKKE trenger overgang. Lenke til kommentar
LL Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Tror ikke det er så lett å få tak i. Jeg har prøvd uten hell. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Se om ikke Elfa kan hjelpe deg. Mvh Meg. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 http://www.chippen.dk/info-blaesere/lednin...-Molex-3-1.shtm Der har du de..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå