JensPetrus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Alexsolaat (beklager usakeligheten): ...HVOR I )(/)/(%)%&% har du fått info om at du kan: 1. åpne MuVo2 og bruke dens HDD som flash minne? 2. Tro at en 4 Gb flash brikke + Mp3 spiller er BILLIGERE enn en "enkel" 4Gb flash brikke ?? http://www.memorysuppliers.com/hi4gbmi4cofl.html Isåfall må dette nesten bety at de har satt inn en "sperre" for annet bruk enn i MuVo2 (kan ikke uttale meg om dette for 100% sikker, men intill konkrete bevis kommer vil jeg ta dette for "sludder") At du som er selvutnevnt ekspert driter deg ut så innmari er jo ganske morsomt. Denne spilleren inkludert harddisk koster laaaaaaaaaaaaaangt under det en 4 GB micro drive harddisk koster seperat. Men hvorfor i helv*** skal denne spilleren koste dobbelt så mye i norge som i USA?????? Endret 6. mars 2004 av JensPetrus Lenke til kommentar
alexsolaat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 DesertGlow: Jeg fikk faktisk endel ny informasjon fra deg. Og jeg beklager at jeg skrev "flash minne" da disse brikkene er basert på "micro-drive" teknologi. Men etter hvilken info CLE har utsprunget skulle dette ikke være muligt. Slik JEG leste omtalen virket de tingene negativt, men når du "påpeker" hva du EGENTLIGT mente med det så forstår jeg at dette ikke var ment slik. På dette grunnlaget beklager jeg min forje kommentar. Uansett; MuVo2 er "godt" overpriset og det er iPod også. Jukebox Zen er og overpriset men ikke til den grad så mye som iPod. Overprisingen(e) kommer av at en begynner med det, fortsetter nestemann. iPod er ULTRA overpriset PGA dets batteri-kapasitet og dets batteriLEVETID! http://www.ipodsdirtysecret.com Lenke til kommentar
rdy Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hmmm... til tross for pris. det som er interessant her er jo at det var mulig å riste hardt på den uten at det hoppet i sangene. Lurer bare på hvor mye som skal til før man faktisk ødelegger den. Ca. 5-6 ganger ned i et hardt tre gulv og en gang på asfalt fra ca 1 meters høyde. De gangene på tregulvet så overlevde den uten problemer, skippet ikke i sangen engang, men asfalten tok virkelig knekken på HD'en. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Creative er boss. Endret 31. mars 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Min LOOX610 lever et fint liv med 4Gb minne Ellers må jeg si at jeg ikke fikk MuVOen til å leve etter at jeg tok ut MDen og puttet inn en CF... vet ikke om det har noe forkjell på CF og MD i måten den leser på. Uansett kjøpte jeg den bare for å plukke ut MD'n så jeg er fornøyd! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 MuVo overlever 30 dager MAX etter at garantien har gått ut. Gratulerer Creative, dere tjener penger på kvalitetsløst juggel Lenke til kommentar
WeakMind Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Må si meg enig med "en mann". Creative suger neste like mye som den elendige siemens telefonen min Lenke til kommentar
S_Cwirl Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) hei, solaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Endret 31. mars 2004 av S_Cwirl Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Min LOOX610 lever et fint liv med 4Gb minne Ellers må jeg si at jeg ikke fikk MuVOen til å leve etter at jeg tok ut MDen og puttet inn en CF... vet ikke om det har noe forkjell på CF og MD i måten den leser på. Uansett kjøpte jeg den bare for å plukke ut MD'n så jeg er fornøyd! MD???? Det er ikke en minidisk i den men en harddisk! Har hørt om andre som har klart å få den til å virke fint med ett CF kort! Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 MD???? Det er ikke en minidisk i den men en harddisk! Har hørt om andre som har klart å få den til å virke fint med ett CF kort! MD står i dette tilfellet for MicroDrive, ikke minidisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå