Gå til innhold

www.advance.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe denne mp3-spilleren. Men, er det noen som har erfaringer med billigste butikken der (altså advance.no)? Hva slags butikk er dette?

Advance er en distributør og jeg tviler på at vanlige forbrukere kan handle der, selskapet er et søsterselskap til Andresen Data som nå er en del av H. Ødegård AS. Seriøsiteten er nok god, Andresen er kanskje den beste webshopen når det er snakk om service, men er nok mer rettet mot firmamarkedet som er villige til å betale for det god service og raske leveringer koster.

Endret av bruno
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Skal kjøpe denne mp3-spilleren. Men, er det noen som har erfaringer med billigste butikken der (altså advance.no)? Hva slags butikk er dette?

Advance er en distributør og jeg tviler på at vanlige forbrukere kan handle der, selskapet er et søsterselskap til Andresen Data som nå er en del av H. Ødegård AS. Seriøsiteten er nok god, Andresen er kanskje den beste webshopen når det er snakk om service, men er nok mer rettet mot firmamarkedet som er villige til å betale for det god service og raske leveringer koster.

Beklager å hente frem igjen denne, men utifra informasjonen så er også private kunder velkomne til å handle der. Da kun med kort(Visa/Mastercard)!

 

Etter å ha studert prisene, spesiellt på bærbare maskiner, så ligger de godt under i pris i forhold til mange andre webshoper. De har også særdeles godt utvalg og mesteparten er også på lager. Har sett meg rundt etter en bærbar nå ganske lenge å vurderer å kjøpe HP Pavillion ZT3131. Denne selger de til 500 kroner billigere enn Pcutstyr.no som har vært billigst til nå. Dessuten tar de heller ikke betalt for frakt utifra det jeg kan se. Andre ting er kanskje litt dyrere, men på de bærbare maskinene virker de særdeles gunstige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...