Tfosheim Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 "Alle" annonserer NVIDIA PCX-kort Leadtek annonserer at deres versjoner av NVIDIAs PCI Express x16-kort blir klare i april, og også MSI og ASUS har sluppet "bomben" om at de vil lage GeForce PCX-kort. Da mangler vi bare hovedkort å sette dem i. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ja håper et hovedkort med pcixpress kommer snart Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 MSI sine kort får også "DOT"; dymaisk overklokkings-teknologi. Faktisk så er dette noe som kansje kommer med neste nvidia drivene, 56.55 driverene som plutselig blei trekt tilbake etter og vert klare til å bli gitt ut har denne funksjonen vertfall. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 PCX hmm så det er det det blir ja, hadde satt pengene mine på PCIX jeg men men Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Lurer egentlig på om PCI hovedkortene kommer rundt lansering av kortene. De burde jo komme likt Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Lurer egentlig på om PCI hovedkortene kommer rundt lansering av kortene. De burde jo komme likt Ja, det får vi håpe, ellers vil skjermkortprodusentene stå stille en stund uten at prisene går ned. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 PCX hmm så det er det det blir ja, hadde satt pengene mine på PCIX jeg men men PCX er produktnavnet på nVidias PCI Express-kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå