TRS Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Teras Kasi Artist AKA TKA Rifleman Fencer Swordsman Pistoleer tja, er vel egentlig bare og velge og vrake av det du liker som du har skillpoints til Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har planer om å bli CH/bounty-hunter(evt carbineer eller lignende), syns creature handler er det desidert beste yrket du kan ha... noen som har andre forslag til hva man kan kombinere CH med? Var akkurat Master Rifleman/Master CH, og det funker glimrende. Mobs'ene ser deg veldig sjeldent, og har du en god pet-tank er du nesten uovervinnelig. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har planer om å bli CH/bounty-hunter(evt carbineer eller lignende), syns creature handler er det desidert beste yrket du kan ha... noen som har andre forslag til hva man kan kombinere CH med? Var akkurat Master Rifleman/Master CH, og det funker glimrende. Mobs'ene ser deg veldig sjeldent, og har du en god pet-tank er du nesten uovervinnelig. Hmm... er det vanskelig å temme rancors eller? Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har planer om å bli CH/bounty-hunter(evt carbineer eller lignende), syns creature handler er det desidert beste yrket du kan ha... noen som har andre forslag til hva man kan kombinere CH med? starter jeg blir jeg en CH/scout/swordsmann Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har planer om å bli CH/bounty-hunter(evt carbineer eller lignende), syns creature handler er det desidert beste yrket du kan ha... noen som har andre forslag til hva man kan kombinere CH med? Var akkurat Master Rifleman/Master CH, og det funker glimrende. Mobs'ene ser deg veldig sjeldent, og har du en god pet-tank er du nesten uovervinnelig. Hmm... er det vanskelig å temme rancors eller? Når du er Master - nope. Men det tok 5 timer å temme en når jeg var CH 4/4/2/4 ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå