Hidden Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Noen påstår at en av de SE ansatte har omtalt CH som "Pokemon". Andre viste til at det hadde blitt uttalt av andre ansatte, hvilket får meg og andre til å lure på hvor seriøst de egentlig tar spillet. Jeg har bare low level pets, har (i går) endelig oppdaget at det er bedre å temme nye creatures, lære dem de 4 kommandoene jeg kan, og slippe dem fri for å gjenta prosessen med et annet dyr, enn å få dem til å drepe noe (da det krever så mye healing, som tømmer HAMen min altfor fort, og jeg finner ikke mer av den løken jeg fant en av nylig og som healet mind baren med rundt 50% på et øyeblikk). Jeg digger pets, så det er sagt. Det er utrolig moro å vase omkring med dyr av alle mulige variasjoner, og å se dem vokse seg store og sterke etterhvert. Det er synd at yrket blir så sett ned på av mange. Utenom CH har jeg begynt å titte på ranger yrket. Kan tenke meg om mulig å kombinere disse to. Har noe carbineer, noe TKA (2 bokser) og 2-handed (3 bokser), må selvsagt kvitte meg med noe av dette. Dette er ting jeg prøver ut uansett, og er klar over at jeg må etterjustere det. I så måte synes jeg skill systemet er svært bra, i og med at det tillater en å prøve alt, uten at det blir for enkelt. Jeg liker å være scout (4-3-4-4, nesten master), og ranger er jo en forbedret versjon av det. Liker å jakte, temme, surveye og explore. Men altså, om de fjerner CH, fjerner de en av grunnene til at jeg liker å spille SWG. Det er klart jeg vil "overleve" uten CH, men det er sabla gøy allerede fra low level pets, hele greia rundt det. Så jeg vil gjerne vite, utover hva som står på det offisielle forumet, som jeg ikke ble videre klok av (rykter) - har de tenkt å drepe CH yrket? Er på Eclipse anyways. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Mener ikke å bumpe, men var oppe til 2:30 i natt, ble endelig master scout og fikk en boks til i CH, det funker veldig bra å bare plukke opp babies og temme dem (har nå 5 kommandoer til rådighet). Jeg skal gå "all the way baby" til master CH, og se hva jeg får til overs til evt. noe ranger. Så de skal ødelegge CH skikkelig bra før jeg kommer til å legge det fra meg. Kjempemoro så langt, og det er moro å gi bort dyr til folk som er non-CH og ikke kan temme dem selv Jeg pleier å spørre hva dem vil det skal hete, og de blir ekstra glad når de får det ferdig døpt og greier Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Hvorfor i all verden skulle de fjerne yrket, bare fordi et par ansatte spøker litt om det de selv har laget? Det ligner jo på Pokemon, er vel ikkeno å fornekte det. Gotta catch'em all Du sier jo selv du har masse forskjellige dyr sammen med deg. Du sier jo også at du har fått en boks å ha dem i, Pokemon samler de i små baller. Bare en spøkefull komentar det der. Men du burde nok ta minst en jobb til, så du får litt andre skills også. Kan bli kjedelig etter ett år som CH å bli slakta av små monstre, heh? Å bare gjøre en ting konstant i en MMORPG blir dødskjedelig, tro meg. Endret 26. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Heisann. Erfaren SWG-spiller og CH her, spillt sida release i USA. For det første - var ingen andre enn SPILLERNE som begynte å kalle CH for "pokemon-yrket". Ingen har sagt at SOE-folk har sagt dette. Ja, vi CH'er har blitt nerfa ganske så bra de siste månedene, men det er fortsatt mulig å holde det gående. Har vært Master CH sida i høst, og kan fortsatt bruke dyra mine til å tanke... noe som er hovedpoenget med å være CH. Man må derfor ha et annet Combat-yrke utenom CH, hvis man vil ut og solo'e ting. Driver nå og tar Rancor-lairs med edderkoppen min, og har null problem med det. Her om dagen hadde jeg 5 Rancors rundt meg - og overlevde greit. Så jo, du kan fortsatt bruke CH til noe bra. Screenshot: http://jorgen.kicks-ass.net/bilder/screenShot1523.jpg For å få raskest og mest mulig CH-Xp så HUNTER du med dyret/dyra dine. Bli med en gruppe på Dathomir, vent til noen angriper mob'en, send dyret ditt inn og la det få et hit på mob'en. Trekk det tilbake, send til neste mob, etc. IKKE LA dyret ditt ble aggroa! Det gjelder spesielt som n00b-CH, da dyret ditt ikke tåler allverden. Lykke til...... Markarian Clawlighter - Eclipse, Master CH/Swordsman -- Endret 28. februar 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Takk for tips, har ikke giddet å stresse med å finne grupper særlig mye da jeg ikke har all verdens tid til å spille. Det jeg gjør for å få EXP for øyeblikket er å tame babies i diverse lairs, men jeg kan bare temme ganske lave levels, så det tar sin tid (har CH 1-1-1-1). Nå legger jeg om fra carbines til rifles og, har hørt den kombinasjonen funker bra, sånn for soloing. har 4 boxer i 2-handed, men det går vel bort etterhvert. Jeg er ikke ute etter å levle raskest og få mest mulig exp på kortest mulig tid. Jeg spiller i mitt eget tempo (selv om det er bedøvende kjedelig å levle). Bra bilde forresten. Jeg la merke til at du healer deg selv ganske bra.. er du combat medic eller noe ved siden av CH? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Å temme dyr er uholdbart, og funker kun på de første boksene. Når man ska ha flere hundre tusen CH-xp så sier det seg sjøl at det ikke funker å temme dyr.. Er faktisk bare Novice Medic, og bruker Stim-B's. Går greit det - men healer meg ikke forde jeg blir skada av rancorene.. Men special-attacks'ene mine tar så mye av health-poolen. PS: Ska også tillegges at jeg ikke hverken bruker buffs eller armor når jeg driver med Rancor-hunting.. OG.. Join oss i NiS - se signatur. Norges største SWG-guild. Kan hjelpe deg in-game hvis du vil. Endret 28. februar 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Buffs tror jeg at jeg vil prøve å klare meg uten, med tiden i Neocron og alle stoffene man putter i seg hele tiden friskt i minne Og ja, jeg må nok gjøre den group hunt greia snart.. Er på Naboo nå, dro dit for første gang i dag og fikk bakoversveis av det flotte landskapet Har tamet en hvit hestelignende skapning jeg ikke husker navnet på, var bare difficulty level 13 eller 14, og det lille svinet angrep meg etter de to første forsøkene, så jeg løp nesten rett i armene på noen mauler folk i nærheten. Prøvde å angripe en av dem med cleaver øksen tidligere, og skjønte at det var på tide å springe og spamme peace når han nesten ikke tok skade. Tok en mission oppe i nord, drepe nunas. Ikke le.. jeg la bort laser carbinen og avlærte skillet, skal ta opp rifles istedet. Så jeg flyr rundt med 4 bokser i 2-handed melee og en cleaver. Melee funker som kjent ikke over lenger avstand, så jeg gleder meg til å få rifle skills så jeg kan kombinere disse to. Anyways, dette var noe jeg la merke til og som fikk haken til å droppe et par hakk når jeg gikk opp til en nuna og angrep den: Øynene. Den sto og så på noe annet, og da mitt første slag traff, rullet plutselig øynene til siden og så stygt på meg, så skrek den og angrep meg. Jeg mener, mange mobs har ikke øyekuler såvidt jeg forstår, men bare teksturer. Denne lille greia har ihvertfall øyekuler, og det fikk den til å se uhyggelig ekte ut. Kult Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hehe Ja, skjer mye kult hvis man bare følger med.. Et tips for å trene dyr: Ta vekk våpenet, ta på armor - om du har. /Maskscent. GÅ helt til du er 30-35 m fra dyret. Prone, kryp fram... Slå /tame på 10 m, hold deg mellom 5 og 7 m hele tida. Blir dyret temma er alt bra.. Men - blir du aggroa så gjør følgende: Kom deg opp, slå /burst, løp vekk og slå på "Peace" .. Helt til dyret gir seg. VIKTIG - ikke skad dyret! Derfor holder du deg 5-10 m unna dyret, for da slår man ikke med nevene hvis man blir angrepet. Når dyret gir seg med aggroen, løp tilbake til det og /tame. Samme prosedyre igjen. På denne måten kan du temme flere ganger, og gjerne få dyret vekk fra foreldra hvis det aggroer deg.. (kjekt med rancors) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg bruker en lignende teknikk nå, mask scent (master scout), har så langt ikke hatt behov for å snike meg inn, men la merke til at jeg nok vil få behov for det med mer agressive dyr. Jeg står altså når jeg temmer, og om det slår feil kaster jeg meg rundt og løper så raskt som overhodet mulig. Det er da det et par ganger det har skjedd at jeg har løpt i fanget på fiender jeg ikke hadde store sjansen å forsvare meg mot alene det var mer en ren panikk flukt enn planlagt, har skjerpet meg litt der og sonderer området rundt målet først for å se hvor jeg kan løpe, ihverftall i områder med farlige beist og fiender. Om jeg altså får en baby etter meg, løper jeg et stykke, og når den endelig snur slår jeg på /follow og tamer den igjen så snart jeg har nådd den. Det har skjedd få ganger hittil at jeg har blitt angrepet av den, men det er ille når resten av familen slår følge.. og litt pinlig om noen ser meg løpe hals over hodet med en familie smårollinger i hælene Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Tro meg.. du trenger den taktikken der når du temmer rancors. Laster opp et par screens.. her: http://jorgen.kicks-ass.net/bilder/screenShot1538.jpg http://jorgen.kicks-ass.net/bilder/screenShot1541.jpg Endret 29. februar 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Prøver å se bildene på en treg maskin på jobben, men får det ikke til Var oppe til rundt halv fire natt til i dag, bare måtte finne en swordsman trainer for å skaffe meg swordsman novice skill. Så skaffet jeg meg en powerhammer med max dmg rundt 500 et eller annet, og HOII..! Løp i strupen på en greater desert womp rat, drepte den med kombinasjon av beserk og 2-hand hit 2, fikk over 2000 2-hand experience fra tassen! Jeg banket også en imperial soldat (de uten armor) og fikk nesten 1000 exp, men aller, aller tøffest var dette: Jeg skulle knuse en imperial lair, så dukket 5-6 Jawa's opp ved leiren, og jeg ble stående i midten, brukte svingslaget og drepte alle på et par sekunder. Passe rått Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Slemmingen, ikke drep de søte små Jawaene Pokemon er noe som ble brukt av andre spillere, særlig i begynnelsen da selv novice ch kunne bruke rancor. Ærlig talt så ble det litt for mye av det gode da. Pokemon er foresten et sensurord på det offisielle forumet. De ble vel litt lei det til slutt. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hehe. Kjekt med powerhammer, ja. Men jeg anbefaler at du bruker et sverd når du er novice ... Lønner seg egentlig ikke med Hammer, den er såpass sein og har dyre specials. Sjekk bildene nå - ADSL'en min var nede til morran i dag. Og.. trenger du Swordsman-trening er det bare å kontakte Markarian. Hvis du spiller på Eclipse da... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Fete bilder! De sier ikke noe om hvorvidt du fikk til å temme den, dog Jeg bruker mine pets til å drepe creatures nå for å få experience, og joda det går raskere. Har 1-1-2-1 i CH nå, blir vel 2-1-2-1 i løpet av ettermiddagen. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Temma tre vanlige rancors + den Gnarled'en der .. Men de er vanskelige å selge, så det anbefales egentlig ikke. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Vanskelig å selge, mener du at folk bare vil ha BE pets nå for tiden? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg gleder meg til jeg skal kjøpe en kaadu og gjøre den til mount(hvor lang tid tar det?)så skal jeg ta meg en liten tur rundt i corellia. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har vært Master Swordsman/Master Doctor en stund. Blei lei så jeg dumpet Doctor og prøvde CH igår. Nå når man har blitt pengesterk er det på tide å prøve ut litt forskjellig da man har råd til alt som hører med. Stilige greier med CH yrket. Og takk for gode tips her om det. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Hidden: Er såpass få CHs som kjøper dyr, og det tar en del tid å finne de kjøperne. Og man får ikke mer enn 20-35K for en Rancor uansett. Playmaster: Fra en Kaadu er (nyfødt) baby til den kan gjøres til mount, går det 2-3 dager. Kontakt meg in-game så fikser jeg den for deg. /tell Markarian Jan-Inge: Lykke til med CH .. Er et veldig morsomt yrke, om en har litt sans for dyr og sånt. Når du nærmer deg Master så kan dyra også funke bra som tanks .. Endret 10. mars 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har planer om å bli CH/bounty-hunter(evt carbineer eller lignende), syns creature handler er det desidert beste yrket du kan ha... noen som har andre forslag til hva man kan kombinere CH med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå