haakka Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg har et tråløst tastatur fra logitech. i det siste har det "levd sitt eget liv" helt plutselig skrur det opp volmet, eller går inn på en nettside osv. har avinstalert driverne til logitech ja og batteriene er nye. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvor gammelt er dette? Fortsatt garanti? Har du sølt noe på det? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 dette er 2 år i juni. er ikke sikker på garantien, og jeg har ikke sølt noe på det. og noen ganger slutter det plutselig å svare, så må jeg trykke på connect på mottakeren, får så å trykke på connect på tastaturet ca. 30 ganger før det begynner å svare. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Bare å sende tilbake. Det er minst 2års garanti. Tror faktisk det er mye lenger på Logitech utstyr oppmot 5år Lenke til kommentar
haakka Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 sende inn hvor?? hvis jeg ikke har kviterig, da jeg kjøpte dette på www.mamoz.no, hva da? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Husker du innlogginga på nettbutikken er det bare å logge seg inn og velge retur. Alternativt kan du reinge til de. PS det er ofte vanskelig å få svar... Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå