Winkey Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg får snart en ISDN-linje til hybelen min, har jeg da nødt til å kjøpe meg en ISDN-telefon, eller klarer jeg meg med en analog telefon, analog telefon er jo mye billigere. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du klarer deg med en analog telefon,MEN da må du kjøpe deg et analogadapter(og da lønner det seg å kjøpe en isdntelefon istedenfor,da disse er omtrent like dyre). Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei Jeg er enig at du bør kjøpe deg en isdn telefon,der har du muligheter å innstiile telefonen til å ikke vise nr til den du ringer til,hvis du ønsker det.På analog telefon har du ikke det.Det finnes også andre muligheter og. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei Jeg er enig at du bør kjøpe deg en isdn telefon,der har du muligheter å innstiile telefonen til å ikke vise nr til den du ringer til,hvis du ønsker det.På analog telefon har du ikke det.Det finnes også andre muligheter og. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kjøp den en ISDN-telefon, men pass på at den har innebygget analogadapter. På denne måten kan du koble dine analoge telefon, fax og andre apparater via denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå