sweetness Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Jeg hadde tenkte å kjøpe digitalkamera, med opptaksfunkjon vel og merke (det bør være mulighet for utviddelse av minne også). Jeg kommer til å bruke filme funksjon en del også så filmkvaliteten er relevant. Jeg er vernepliktig dette året så jeg har ikke alt for mye å bruke --> 3000-4000(maks). Jeg er ikke den med mest peil på digitalkamera, så jeg søker råd anngående noen bra modeller, (eller bør jeg gå for et digital videokamera i stedet) -- takk på forhånd -- Endret 25. februar 2004 av dub Lenke til kommentar
tommysk Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har akkurat fundert over det samme som deg. Først; en ting du må være klar over er at kameraet ikke erstatter et digitalt videokamera på langt nær. Og videoopptak i god kvalitet krever mye plass, du må regne med en tusenlapp eller to til ekstra minne! Men når det er sagt så er det masse muligheter med videofunksjonen i et digitalt kamera. De kameraene som har VGA funksjon gir god nok kvalitet til at de kan spilles av på tv. De kameraene jeg har funnet ut at har god videofunksjon er Sony og fujifilm. Jeg skal kjøpe kamera nå, men avventer til Finepix f420 kommer. Fuji sier dette kameraet skal ha VGA kvalitet, og kameraet koster omtrent 3000. Hvis ikke det holder hva fuji sier så satser jeg på f700 som er tusenlappen dyrere, men som samtidig er et svært bra kamera! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) tommysk @ 25/02/2004 : 13:53 du må regne med en tusenlapp eller to til ekstra minne Kommer helt ann på type minne --> Komplett.no Compact flash eller MMC. 256 MB (tror det burde holde) kommer under lappen... Endret 25. februar 2004 av dub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå