Nitrius Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) vet at dette er en tjeneste i WinXp, men jeg har vist greid å slette en fil sånn at denne tjenesten ikke vil starte mer "Feil2: Systemet Finner Ikke Angitt Fil" hva gjør denne tjenesten? er det noen farlig om den ikke virker? men vis det er smartest å ha denne tjenesten i gang, hvordan kan jeg få tilbake/finne riktig fil igjen? her er meldingen fra hendelseloggen værtfall: "Tjenesten HID Input Service ble avbrutt med feilkode Systemet finner ikke angitt fil. Hvis du vil ha mer informasjon, se Hjelp og støtte på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp." Og dette er vist banen til filen: C:\WINDOWS\System32\svchost.exe -k netsvcs Takker for alle svar på forhånd! Endret 25. februar 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) hmm okay, men har jeg virkelig bruk for denne tjenesten? jeg har jo ikke merka noen problemer eller ting som ikke har funka enda, så nå har jeg bare deaktivert tjenesten imens, men vis dere råder meg til å bruke tjenesten, kan dere fortelle meg hva jeg må gjøre får å få den til å virke igjen f.eks i gi meg filen jeg mangler og fortelle hva jeg må gjøre med den? takk for svar på forhånd. Edit: og jeg vet hvorfor den ikke finner filen, eller nesten sikker da, for jeg har nemelig brukt sånn register cleaner, og vis jeg ikke husker helt feil sletta jeg denne fila som HID trenger, og jeg har ikke backup av av den for den sletta jeg siden jeg ikke så noen feil :-/ Endret 25. februar 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Hvis det ikke kommer feilmeldinger bør alt gå bra. For å hente tilbake filer bruk: Recover My Files programmet: Link i hendelse loggen kommer det feil meld, neb det står bare at den ikke greier å starte tjenesten, fordi den ikke finner feilen som starter den. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 hakke noen problemer jeg :-/ har deaktivert tjenesten jeg så Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 men for det så skulle jeg gjærne hatt en bedre forklaring på hva denne HID tjenesten er og gjør, også ville jeg gjørne fått tilbake filen jeg mangler, kan ikke noen sende meg den eller noe da? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Les her: http://www.theeldergeek.com/hid_input_service.htm Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Les her: http://www.theeldergeek.com/hid_input_service.htm takk for den linken, nå vet jeg hva det er, men jeg trenger ikke denne tjenesten, for jeg har jo ikke merka noe rart etter at den ikke får starta, men sånn i tilfelle så ville jeg gjærne fått tilbake filen jeg trenger får å starte denne tjenesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå