Gå til innhold

Prescott 2,8 @3,75

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Off-topic: Det jeg har lagt merke til, både i denne testen,i verdensrekorden for NW(en japaner), og div andre, brukes det Asus P4C800E Deluxe.

Er dette da det beste? Har alltid forestilt meg at IC7-MAX3 klokker lengre :ermm:

De er vel omtrent likestilte vil jeg tro.

IC7-MAX3 har desverre hatt en del problemer. Kan være derfor de kjører Asus.

Gleder meg til å få montert opp mitt Max-3 igjen.

Lenke til kommentar
Off-topic: Det jeg har lagt merke til, både i denne testen,i verdensrekorden for NW(en japaner), og div andre, brukes det Asus P4C800E Deluxe.

Er dette da det beste? Har alltid forestilt meg at IC7-MAX3 klokker lengre :ermm:

Hvilke problemer hadde du med kortet?

Lenke til kommentar

Hvilke problemer hadde du med kortet?

Først og fremst det vanlige med ustabil spenning til minnebrikkene.

Det siste problemet var at det døde helt rett etter jul. Fikk nettopp et nytt igjen her om dagen. Ser at det er en del andre også som har opplevd at Max3 bare dør.

Anyways, sitter nå på et Asus P4C800 deluxe og det fungerer meget bra, men ikke i vapochill. Venter derfor på nytt pakningsett og skal kjøre Max3 igjen.

Lenke til kommentar
Vel jeg testet dette hovedkortet på min maskin mot Max 3 kortet og da kom Max 3 bedre ut, dog skal det sies at det ikke var store forskjeller.

Testen ble utført med nøyaktig samme ram,cpu, gpu kjøling osv.

Off Topic: Snekkeren kan jeg spørre deg åssen Ram du bruker til den AMD64 maskinen din i signaturen står det" 2 x 512 Geil Golden Dragon 3500. 2x 256 OCZ 3700 Gold."

jeg tenker på samme HK ser du :)

Lenke til kommentar
Vel jeg testet dette hovedkortet på min maskin mot Max 3 kortet og da kom Max 3 bedre ut, dog skal det sies at det ikke var store forskjeller.

Testen ble utført med nøyaktig samme ram,cpu, gpu kjøling osv.

Off Topic: Snekkeren kan jeg spørre deg åssen Ram du bruker til den AMD64 maskinen din i signaturen står det" 2 x 512 Geil Golden Dragon 3500. 2x 256 OCZ 3700 Gold."

jeg tenker på samme HK ser du :)

På gigabyte kortet kjører jeg TwinMos, geil og ocz alle går knirkefitt.

Har nå foradret slik at det står kun det 3 forskjellige brikkene jeg har akkurat nå

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...