Angel_M Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei. Jeg skal installere Windows XP. Jeg har 98 fra før. Skal ikke oppgradere. Men hvordan skal jeg installere? Gjennom vanlig 98 eller gjennom DOS (når pcen starter)? Hvilken måte funker best? Plz svar fort Det haster. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) du starter opp med xp cden i cdrommen.. og følger anvisningene derfra.. men da må du formatere da.. eller har du flere harddisker? Edit: men disken formateres gjennom installasjonen da.. Endret 25. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Angel_M Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har bare en harddisk. Skal jeg altså gjøre det når pcen starter? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hvis du putter i cden når maskinen starter, så starter xp installsjonen automatisk.. så er det bare å følge anvisningene på skjermen.. lykke til Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hvis du putter i cden når maskinen starter, så starter xp installsjonen automatisk.. så er det bare å følge anvisningene på skjermen.. lykke til Han må sette CD-rommen til første BOOT Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 trenger man det,, jeg har floppy til første boot.. men xp cden booter automatisk.. jaja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå