Gå til innhold

Skjermkort=penisforlenger


Kløno

Anbefalte innlegg

Er sjøl ofte inne og leser på desse sidene, interesant og morsomt egentligt.

Men folk er veldig opptatt av hastigheter(minne/core) og modding.

Føler at nivået ligger litt på moped/mc nivået. Trimming og topphastighet osv.

Kjører foresten Susuki SV650S viss noen lurte.

Håper noen blir skikkelig provosert no!! :D:laugh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er forsåvidt litt enig med deg, men å kalle skjermkort for penisforlenger er vel å dra det litt for langt. Tror ingen jenter interesserer seg for om jeg har Radeon 7000 eller 9800XT.

Det finns da noen jenter der ute som har sansen for data da !

 

Er jo flere her på forumet tilogmed..

Endret av atticus
Lenke til kommentar
Er sjøl ofte inne og leser på desse sidene, interesant og morsomt egentligt.

Men folk er veldig opptatt av hastigheter(minne/core) og modding.

Føler at nivået ligger litt på moped/mc nivået. Trimming og topphastighet osv.

Kjører foresten Susuki SV650S viss noen lurte.

Håper noen blir skikkelig provosert no!! :D:laugh:

Har bare litt "sære" interesser noen av oss vel.

Noen liker slappe og noen liker kjappe :)

....og den mopeden din vakke mye å brife med da vel.hehe.. ;)

....men gøy er det...

Lenke til kommentar
Er sjøl ofte inne og leser på desse sidene, interesant og morsomt egentligt.

Men folk er veldig opptatt av hastigheter(minne/core)  og modding.

Føler at nivået ligger litt på moped/mc nivået. Trimming og topphastighet osv.

Kjører foresten Susuki SV650S viss noen lurte.

Håper noen blir skikkelig provosert no!! :D  :laugh:

Har bare litt "sære" interesser noen av oss vel.

Noen liker slappe og noen liker kjappe :)

....og den mopeden din vakke mye å brife med da vel.hehe.. ;)

....men gøy er det...

Ikke fortsett på denne posten, eller snakk off topic, da denne topicen helt klart er feilpostet.

Lenke til kommentar
Føler at nivået ligger litt på moped/mc nivået. Trimming og topphastighet osv.

Enig i du. Men selvfølgelig ikke noe galt i det, med mindre man er av den oppfatning at å dyrke et interesseområde er latterlig.

 

Man kan imidlertid bli forundret over at folk betaler opp mot dobbelt så mye for et kort med über-specs (Radeon 9800 XT 256Mb) i forhold til mega-specs (Radeon 9800 PRO 128 Mb), når forskjellene i ytelse er ikke-merkbare i praktisk bruk. Sannheten er jo at kjøpere av førstnevnte hele tiden investerer i produkter som ligger langt foran i teknologi i forhold til hva som supporteres av software (dvs. der man kan se den praktiske nytten av teknologien). Derfor er sammenlikningen med penis-forlenger/bil/moped ikke irrelevant. Grunnen til at enkelte velger å kjøpe en Subaru Impreza WRX STI i stedet for en uten de tre siste bokstavene, er jo i likhet med analogien skjermkort-investeringer, ingen relevant praktisk ekstra nytte for pengebruken, men vissheten om at man har det råeste, som kan gi enhver entusiast glede i hverdagen.

 

Øverst på ønskelista mi står en Radeon 9800 PRO Ult. Ed. :thumbup:

Endret av cocky
Lenke til kommentar
Ikke fortsett på denne posten, eller snakk off topic, da denne topicen helt klart er feilpostet.

Du bidrar selv til å bumpe denne posten nå da:)

 

Jaja.. Klart det er mange som kjøper det festeste av datautstyr fordi de vil ha høyere status i gjengen.

 

Om folk ikke gjør det bevisst, er det for de fleste ubevisst i allefall..

 

Alle mennesker trenger et sted å hevde seg, og for noen (oss), kan det være data. For andre er det idrett eller kunst for den saks skyld.

 

Det negative er at trenden i dag er slik at de fleste føler seg presset til å bruke mye penger på ting de egentlig ikke trenger.

 

Nå kommer sikkert mange til å si: "Men JEG kjøper ting fordi jeg har lyst på", Fordi JEG synes dette er moro"

 

Ja, fordi samfunnet er bygd opp slik, og den matrealistiske tankegangen er brent inn i alle de små hjernene våre.

 

Ikke at det er galt, det er jo moro..

Lenke til kommentar
Hører unna "Off topic" -> "Søppel"

 

 

Omtrent bare gutter som driver med data ... dersom det brukes som penisforlenger er man ssv. homo.

 

Har R320IGP btw.

Dette er om mulig en enda mer retardert uttalelse enn den innledene.

Enten er du lite flink til å forstå tekster ellers er du svært nærtakende;

 

Ble ikke sagt noe negativt om homofili om det var det du siktet til.... konstaterer bare det faktum at de fleste datageeker er gutter ... så slapp av

 

EDIT: Leifs....

Endret av JEG76
Lenke til kommentar

Blir det letter å pisse hvis man har større skjermkort? Hvor lang må den være for at man får forover overbalanse på do? Går på trynet?? Fatter ikke sammenhengen, folk må vel få kjøpe hva de har lyst til, og det er vel med skjermkort som med det meste innen data, jo mere man legger i det, jo lengere er det til man trenger oppgradering. Dummeste innlegget jeg har sett på lenge her på forum, pleier vanligvis ikke å svare på inlegg som er på slikt lavt nivå, men klarte ikke å styre meg nå.

Lenke til kommentar
Ikke fortsett på denne posten, eller snakk off topic, da denne topicen helt klart er feilpostet.

Du bidrar selv til å bumpe denne posten nå da:)

 

Jaja.. Klart det er mange som kjøper det festeste av datautstyr fordi de vil ha høyere status i gjengen.

 

Om folk ikke gjør det bevisst, er det for de fleste ubevisst i allefall..

 

Alle mennesker trenger et sted å hevde seg, og for noen (oss), kan det være data. For andre er det idrett eller kunst for den saks skyld.

 

Det negative er at trenden i dag er slik at de fleste føler seg presset til å bruke mye penger på ting de egentlig ikke trenger.

 

Nå kommer sikkert mange til å si: "Men JEG kjøper ting fordi jeg har lyst på", Fordi JEG synes dette er moro"

 

Ja, fordi samfunnet er bygd opp slik, og den matrealistiske tankegangen er brent inn i alle de små hjernene våre.

 

Ikke at det er galt, det er jo moro..

Kloke ord, og mer er det vel ikke å si om saken :)

Lenke til kommentar
Ikke fortsett på denne posten, eller snakk off topic, da denne topicen helt klart er feilpostet.

 

Dette innlegget er totalt urelevant og ber moderator fjerne dette tåpelige innlegget så fort som mulig.

 

Edit: rapportert

 

Jeeeezuz Merlin, hører jeg "SELVUTNEVNT MODERATOR" her?? :thumbdown:

 

Har du ikke bedre ting å gjøre enn å "rapportere" en post til en som er relativt nybegynner (11 poster i øyeblikket)? Virker som om du er realtivt vant til forumet, men det må da være mulig å la moderatorene ta seg av jobben sin selv!

 

Grow up!

 

mag

 

EDIT: er ganske ny her på forumet selv, og synes det er en del av de "gamle traverne" (ant poster >1000) som er mer interessert i å leke hobbymoderatorer enn å faktisk diskutere ting her på forumet. Dere gjorde sikkert mange feil når dere var nye her på forumet. Min oppfordring: La moderatorene gjør sitt arbeid i fred!

 

EDIT: Synes faktisk emnet er interessant og ikke enig at det skal stenges eller annet. Er helt enig i at skjemkortdebatten dreier seg mer om å ha de beste 3dmark scorene og de feteste kortene. Hvilke software trenger man et 9800XT kort til i dag?

Endret av trMaG
Lenke til kommentar

Av de delvis skarpe reaksjonene å dømme har vedkommende som startet tråden muligens rørt ved en nerve ;) Jeg bidrar gladelig til å fortsette tråden.

 

Apropos penisforlengere: Definisjonen på en penisforlenger trenger nok ikke være at man direkte drar damer på det. I naturen kan det være like viktig å imponere gutta, slik at de ikke skal komme i veien på jakten etter damer. Akkurat som apene slår seg på brystet og roper høyt.

 

Edit: La til apebemerkningen. Regner med den slår an. (Ps. kjøpte selv en vanvittig dyr pc som jeg vel strengt tatt ikke trenger og melder meg selv inn i primatklubben)

 

 

-lars

Endret av Larsrrrr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...