Malevolence Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg ville vel mene at siden skjermen er en så stor utgift, bør det egentlig trekkes fra i tilbudene... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Dersom man i tillegg verdsetter en 20" skjerm til å være verdt 4000 kr mer enn en 19" skjerm så er nok Dell det beste valget. Har du i det minste aning på forskjellen mellom 1280 x 1024 og 1600 x 1200? Hvis du mener at den priortieringen tilsier at trådstarter ikke har peiling så trenger du å prøve forskjellen med litt proft databruk. Det er ikke uten grunn det finns skjermer med det dobbelte av den oppløsningen. Vil si at det er en mye bedre investering å bruke 4000 ekstra på en god skjerm enn 500 kr ekstra på en spesiell minnetype. Skjermen er tross alt den tingen du bruker mest på en PC. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Er fullt klar over forskjellen ettersom jeg selv har brukt og bruker både 1280 x 1024 og 1600 x 1200.. Det jeg stiller spørsmål med er om trådstarter har spurt seg selv om fordelene med dette er verdt de 4000 kronene. Dersom han finner ut at han egentlig ikke trenger eller ønsker å betale såpass mye ekstra for denne skjermen er det ikke sikkert at Dell lenger er det beste valget for han. Endret 27. februar 2004 av Jattajatta Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 men han skal bruke den til spill og dvd... ville nok kanskje heller gått for en bedre 19" enn en 20"... bare mitt personlige valg... dessuten til proft databruk (i mitt eksempel lydmixing) er det bedre da å ha to skjermer...bedre oversikt på den måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå