Diablito2k Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg har lyst på vannkjøling men jeg har ikke lyst å bruke så alt for mye penger i det. Er dette GC 2 Waterkitt no bra? Med min boxed vifte, ligger jeg på ca 32 idle og 50+ load. Jeg har p4 800 [email protected] 1.Ca hvor mange grader vil cpuen ligge på med vann? 2.er det verdt det? Lenke til kommentar
Artifax Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 kan desverre ikke svare deg på dette, men jeg må si at såå billig vannkjøling bør jeg også skaffe meg Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 1. Umulig å si. 2. Det er kanskje verdt det om du er ute etter et stille system, men i forhold til god kjøling. så bør du nok legge i litt mer for å få gode temperaturer! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 hmm... ok. hva med Liquid Icer ?? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 har du råd til 1700kr sett, så anbefaler jeg å spare ytterligere, for å gå for mist tsunami settet på microplex. mye bedre pumpe Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Kjøp denne eller denne Endret 25. februar 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 altså jeg __har__ råd til nesten hvilket som helst sett på markede, men poenget er at jeg vil ikke bruke masse penger på det. derfor jeg tenkte ¨på GC 2 waterkitt, som er relativt billig sett. og hvordan DET settet yter i forhold til en boxed p4 kjøler. og viktigst av alt! støyen. åssen "bråker" den pumpen? (db)? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har samme pumpen selv.. Hvis den er vibrasjonsdempet er den lydløs. (min står på litt skummgummi.) Når det gjelder temperatur så tror jeg ikke at du vil merke den helt store forandringen i forhold til det du har nå.. Skal man ha stor nytte av vannkjøling som støydemping må man nok gå for full pakke.. CPU/GPU/NB Ellers så fjerner man bare en vifte for å erstatte den med en ny.. Avhenger selvfølgelig litt av hva du har fra før Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Har samme pumpen selv.. Hvis den er vibrasjonsdempet er den lydløs. (min står på litt skummgummi.) Når det gjelder temperatur så tror jeg ikke at du vil merke den helt store forandringen i forhold til det du har nå.. Skal man ha stor nytte av vannkjøling som støydemping må man nok gå for full pakke.. CPU/GPU/NB Ellers så fjerner man bare en vifte for å erstatte den med en ny.. Avhenger selvfølgelig litt av hva du har fra før jeg har en 120mm i PSU som er så å si lydløs, kjøle ribbe på NB, og en Iceberg cooler @ 7 v på GPU. det som bråker i maskien min nå er hovedsaklig cpu vifta og de ****** hardiskene Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Jeg hadde kjøpt det vankjøling settet til 1300,-. Jeg kjøpte mitt sett for 3400 og jeg aaangrer. Aldri mer vannkjøling 3400- For et mer bråkete system og 5 grader lavere. ' Btw: Diablito er du jente? Endret 25. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Jeg hadde kjøpt det vankjøling settet til 1300,-. Jeg kjøpte mitt sett for 3400 og jeg aaangrer. Aldri mer vannkjøling 3400- For et mer bråkete system og 5 grader lavere. om jeg er jente? ja, in your dreams... men seriøst nei. Endret 25. februar 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg hadde kjøpt det vankjøling settet til 1300,-. Jeg kjøpte mitt sett for 3400 og jeg aaangrer. Aldri mer vannkjøling 3400- For et mer bråkete system og 5 grader lavere. Btw: Diablito er du jente? om jeg er jente? ja, in your dreams... men seriøst nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå