Gå til innhold

GC 2 Waterkitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså jeg __har__ råd til nesten hvilket som helst sett på markede, men poenget er at jeg vil ikke bruke masse penger på det. derfor jeg tenkte ¨på GC 2 waterkitt, som er relativt billig sett. og hvordan DET settet yter i forhold til en boxed p4 kjøler. og viktigst av alt! støyen. åssen "bråker" den pumpen? (db)?

Lenke til kommentar

Har samme pumpen selv.. Hvis den er vibrasjonsdempet er den lydløs. (min står på litt skummgummi.)

Når det gjelder temperatur så tror jeg ikke at du vil merke den helt store forandringen i forhold til det du har nå..

Skal man ha stor nytte av vannkjøling som støydemping må man nok gå for full pakke.. CPU/GPU/NB

Ellers så fjerner man bare en vifte for å erstatte den med en ny.. Avhenger selvfølgelig litt av hva du har fra før :)

Lenke til kommentar
Har samme pumpen selv.. Hvis den er vibrasjonsdempet er den lydløs. (min står på litt skummgummi.)

Når det gjelder temperatur så tror jeg ikke at du vil merke den helt store forandringen i forhold til det du har nå..

Skal man ha stor nytte av vannkjøling som støydemping må man nok gå for full pakke.. CPU/GPU/NB

Ellers så fjerner man bare en vifte for å erstatte den med en ny.. Avhenger selvfølgelig litt av hva du har fra før :)

jeg har en 120mm i PSU som er så å si lydløs, kjøle ribbe på NB, og en Iceberg cooler @ 7 v på GPU. det som bråker i maskien min nå er hovedsaklig cpu vifta og de ****** hardiskene :evil:

Lenke til kommentar
Jeg hadde kjøpt det vankjøling settet til 1300,-. Jeg kjøpte mitt sett for 3400 og jeg aaangrer. Aldri mer vannkjøling :no:

3400- For et mer bråkete system og 5 grader lavere.  :thumbdown:

om jeg er jente? ja, in your dreams... men seriøst nei.

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...