EJN Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er det noen som vet om noen amatør3Dprogram til en billig penge? Kunne tenke meg å bruke noen måneder på å lære meg det sånn noen lunde på et billig program før jeg eventuelt går over til de superdyre som Maya og Cinema4D... Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du kan jo laste ned gratisversjonen av Maya her dette virker jo fornuftig hvis du vurderer å kjøpe fullversjonen etterhvert uansett... Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva innen 3-d ønsker du? Poser5 er for mennesker. Du har 2 stykk for landskap, men husker ikke navnene. Prøv www.nva.no Der tror jeg det finnes noe linker til 3D programmer. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du kan laste ned demoversjonen av gmax (nesten som 3ds max) fra discreets sider Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det ene landskapsprogrammet heter vel Bryce 3D? er ikke sikker men... lett å bruke, men krever endel tid for godt resultat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå