Mandible Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Fedora - up2date låser seg stadig vekk. Klarer aldri å komme gjennom alle pakkene, og ofte låser den seg hver gang den skal begynne å laste ned en ny. Er dette vanlig? Noen forslag? PS: Har nettopp installert OS'et, min første Linux... Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har akuratt det samme problemet man har ikke rukket å se på det enda. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du kan jo bruke yum istedet? Prøv 'yum update' f.eks. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Bruk heller yum. Åpne et konsollvindu, bli root (su), og skriv yum update. Se også et tips for bl.a. å bruke mirrors her. Endret 25. februar 2004 av TopDog Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Eventuelt kan du laste ned apt Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har opplevd det samme den lille turen jeg var innom fedora core 1. Gadd ikke å sjekke ut hvorfor up2date hang, tok yum i stedenfor som virket utrolig bra. (up2date er bare en grafisk frontend til yum i fedora, tidligere var det en separat applikasjon, men nå brukes den primært mot yum, og jeg tror de la inn støtte for apt også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå