mackmera Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei. Jeg har store problemer med en trådløs router, Jeg mister signalet mellom pc'en og routeren. den har 4 tp utganger så er det trådløst nettverk. Jeg har to pc'er på tp cabel og 1 på trådløst, d var meningen å ha flere trådløst med det blei for dårlig signal. Den pc'en som er trådløst tilkoblet, står ikke meir eller 10 meter fra routeren uten vegger mellom, men den mister signal i tide å utide, kommer tilbake kansje dagen etter eller når jeg restarter routeren. Men d e så rart at jeg berre mister signal styrken? Lurer på om det er noe med innstillingene på Routeren? Noe me full og halv duplex? Har skifftet routeren å likevell samme problem... Håper noen har noe peiling på dette... MVH Stein Morten. Lenke til kommentar
Book Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har akkurat samme problem...Håper noen kan svare på dette. Men jeg tror problemet ligger i nettverkskortene og ikke routeren...er ikke sikker da Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Det er nettverkskorta jo . De korta som har disse problemene ser ut til å funke bra uten WEP . Med wep får man droppa ip forbindelse . Endret 26. februar 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Book Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har ikke engang aktivert Wep, så problemet kan ikke ligge der. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Hebster Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har vært borti noe av det samma, har du noe annet som går på noen frekvenser i huset ? Prøv å bytt frekvensene, det skal hjelpe.. For vi håpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå