dimdal Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Hei, Har aldri prøvd vannkjøling, men vurderer nå å kjøpe et waterchill cpu kit å smelle inn i pcen, orker ikke det bråket fra cpuvifta. Det har sikkert vært mange tråder om dette før, men jeg fant ingen.. og fant ikke ut av det jeg ville finne ut i guidene på ok.no heller.. Er vannkjøling helt sikkert ? Kan det lett bli lekkasjer, kondens osv ? Sikkert mange av dere som bruker vannkjøling der ute å kan si meg om det ofte går galt eller om det er noe å satse på.. JA : har lest FAQ , men vil vite om mange har erfaringer med at ting går galt Endret 25. februar 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Kjöper du et ferdigsett som det du viser til, skal det svärt mye til för noe går galt. Passer du på å lese og fölge(!) monteringsanvisningen, kan du föle deg ganske trygg. Vil du väre på den absolutt sikre siden, så monterer og prövekjörer du alt, för du setter tingene på plass i maskinen. Kondens vil aldri bli noe problem i et vanlig vannkjölingsoppsett. Problemet vil först kunne oppstå om vanntemperaturen synker ned mot 0-punktet, igjen avhengig av luftfuktigheten i rommet. Dit når du aldri, så lenge du kjörer romluft gjennom radiatoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå