Lothorian Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg lurer på om noen har efaringer fra kjøp av hardware fra Ebay i Tyskland. Hvordan overfører man penger til privatperson? Er klar over at det er mulig å overføre penger til utlandet, men lurer litt på hvordan dette fungerer i praksis. Er det andre ting jeg må tenke på i sammenheng med dette? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 PayPal f.eks. (denne burde postes under webshoperfaringer) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (denne burde postes under webshoperfaringer) Flyttes da den omhandler kjøp fra et auksjonssted, og du lurer på erfaringer. Passer derfor under "webshoperfaringer". Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 PayPal f.eks. Noen som har brukt PayPal for å overføre penger til privatpersoner? Lenke til kommentar
VegarK Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Benyttet Paypal ved bestilling fra USA. Var fra et firma, men fungerer på akkurat samme som om det var en privatperson. Fungerte helt smertefritt og pengene ble raskt overført. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har kjøpt ting fra ebay og betalt via Paypal, funker fint det Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har kjøpt ting fra ebay og betalt via Paypal, funker fint det Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå