bergetun Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Dette programmet lar deg sende midi filer i mms på symbian telefoner, det har lenge eksistert men det har kun vært ute i en Gresk version. MMS_IT har sine mangler som feks at man ikke kan hente telefon nummeret som man vil sende mmsen til, man må altså huske eller cut and paste inn telefonummeret i mms it. Dette er ett gratis program så altså ingen pirat vare. Her finnner du det. http://linuxkongen.net/files/n6600/files/MMS_It_English.sis (Dette kan være gammelt nytt for mange men det er sikker noen her som trenger denne infoen) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Dette er jo gode nyheter for de som har savnet muligheten til å sende midi med mms. Ser egentlig ikke noe problem i at man ikke kan hente tlf nr. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Neida, det er ikke så ofte jeg sende MMS uansett og enda mer sjelden jeg sender midi filer med. Men det er alltid kjekt å ha muligheten Kommer nok en versjon senere som støtter telefonboken. Lenke til kommentar
dai_ca Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvorfor ikke bare laste ned en file-explorer fra wap.my-symbian.com som gjør samme nytten, med den forskjellen at den kan laste telefonboken også? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Hvorfor ikke bare laste ned en file-explorer fra wap.my-symbian.com som gjør samme nytten, med den forskjellen at den kan laste telefonboken også? Har du prøvd dette.. DEt er ikke mulig.. Prøv å sende en midi fil i en mms og se selv.. Visst det går på din nokia 6600 så er du veldig heldig og har en super spesiell version. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Takk! Virket utmerket. Håper noen utvikler denne videre til en fullverdig erstatningsapplikasjon for Nokias bastardiserte MMS-implementering.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Dette har vi med siemens osv gjort lenge. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Supert, har savnet å kunne sende midi filer med min 6600! Jipppppi! Min post nummer 500! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå