sji Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hei, noen som har peiling på hva eg må ha\hvordan eg skal legge inn subtitles i en div x film ? har lastet ned engelsk subtitles til brotherhood of the wolf, men hvordan får eg mekket tekstingen inn i filmen ? =] takk på forhånd ! Lenke til kommentar
zehn Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det enkleste er å laste ned media player classic som har sub funksjon. må kanskje gjøre om på noe i innstilingene for å få det til å funke. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/87065.php skal du bare ha tekst til filmen og trenger ikke legge den inn i filmen kan du bare rename subtitle filen så den heter akkurat det samme som filmen, ha den i samme mappe og starte filmen så skal det virke, du må ha VobSub instalert skal det fungere. Endret 25. februar 2004 av steffe Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg ser at du er ny her, så jeg skal ta det pent. LES retningslinjene til et forum neste gang du registrerer deg hos respektive. Lenke til kommentar
sji Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 kowalski, jasså ? om eg kunne få noe slags tegn på hva slags retningslinjer eg bryter ved denne topicen her, så hadde det vert fint. dere andre, takk for hjelpen =] Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 "Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet". Dette inkluderer, men er ikke begrenset til, å gi opplysninger om hvordan man benytter seg av piratkopiert materiale. Og gjennom at du ønsker undertekster til en div-x så er det overveiende sannsynlighet for at vi snakker om piratmateriale. Der har du det Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) [ignorant] Ja, men det kan jo være en lovlig feriefilm det er snakk om her [/ignorant] Endret 26. februar 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå