Novec Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Stadig flere av oss har vannkjøling på prosessor, skjermkort og kanskje chipset, men hva med strømforsyningen? Vi ser om det går an å gjøre noe med den saken. Artikkelen leser du her. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har et helt likt eksemplar liggende her på gulvet - gjett hvilke ideer jeg fikk nå? Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Et lite spørsmål: Er det så lurt å bruke lyn-lim i nærheten av ting som har potensiale for å bli varme? Jeg husker ikke hvilken gass lyn-lim avgir når den blir varmet opp, og heller ikke hvilken temperatur det skjer ved. Jeg mener å huske at gassen som blir avgitt er i slekt med blåsyre, altså rimelig farlig...... Har selv fått merke effekten av det, kom borti ei klyse med lyn-lim på et printkort med en loddebolt, og gikk rett i golvet, var borte 10-20 sekunder.... Bare en tanke.... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Holdt på med lignende selv, men gidde opp, og kastet hele sygge aopen PSUen (gammel) synes forsatt at PSUer bør med vannkjøling leveres billigere damid, folk må forstå! gå over til vannkjøling slik at det blir et større markedt for det, slik at jeg får billig PSU vannkjøling får forhåpentligvis vannkjling denne uken uansett, prosjektet, hvor mye kom det på i tid og penger? Dette må være den testen som har best bildemateriell her på overklokking.no steinbra, da det hjelper godt på om en har fått gnisten til å gjøre lignende Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det må jeg også få kommentere - meget bra bildebruk all the way through! Dette burde bli standard på alle deres artikler Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hadde det ikke vært bedre å brukt termisk lim istedet for superlim? Ellers veldig bra artikkel! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hvilken vannblokk ble egentlig brukt? er det no navn på den eller var den en del av en pakke ( av flere komponenter ) ? i såfall hvilke.. har lyst til å prøve jeg og Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Glimrende artikkel. Slik jeg forsto det var det en hjemmelaget vannblokk. Lenke til kommentar
bleak Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 keep up the good work. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hadde det ikke vært bedre å brukt termisk lim istedet for superlim? Tenkte den samme tanken selv... Bra artikkel Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er det strøm inni dær selv om kontakten er dratt ut? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) En meget god artikkel, med bra bilder! Bare skaff deg en northbridge-kjøler også nå da, så har du en vifteløs maskin! (Bortsett fra raddis-vifta...) Endret 25. februar 2004 av the_lynx Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 flott prosjekt.. det eneste som ikke var så flott var at du fikk det til å se så lett ut.. tror nok det blir å gå mange år før jeg prøver på noe sånt.. bl.a. fordi jeg ikke har vannkjøling.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Jo, det hadde nok vært lurt med termisk lim, men man tar det man har Og den lille kladden med lim som ble brukt var ikke i nærheten nok til å skape noen skade eller avgasser av farlige former. Men som dere sier er nok termisk lim å foretrekke. Ellers skal dere ha tusen takk for alle gode ord! -P- Endret 25. februar 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Flott artikkel. Har tenkt på noe lignende selv, men siden det ikke akkurat er så enkelt å ta ut psu og ta den med seg så har jeg lagt det på hylla. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 JIPPII endele ein som har gjort det her i landet på ein skikkele måte.. har venta på dette ein stund har laga alt av blokker sjølv og venta berre på å sjå korleis ein lodder ifrå kvarandre psuen.. får eg tid er vel dette det neste eg gjer med dataen min... alt for stillhet!(har jo berre to vifter i psu igjen...www.ghost7.tk) takk for inspirasjonen Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er det strøm inni dær selv om kontakten er dratt ut? Kondensatorene kan være ladet, hvis det ikke er noe slags vern som tømmer alle kondensatorene når strømmen trekkes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå