Nitrius Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) lurte bare på om noen her kunne sakt noen bra programmer av alle slag sånne "Must Have" programmer altså , har bare lyst til å laste ned noe så har dere noen programmer dere syns noe om, så del dem med meg og et bitte lite spm, hvilket FTP program? Takk for svar på forhånd. Endret 25. februar 2004 av remy5 Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 windows xp virtual desktop manager last ned her: http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Real time beskyttelse mot spyware . (dette har redda meg mange ganger ,sammen med spybot's immunize funksjon) Et must . Spywareguard http://www.wilderssecurity.net/spywareguard.html Spybot http://www.safer-networking.org/ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) SmartFTP ( http://www.smartftp.com ) er et utmerket FTP-prog. Gratis tilogmed. Fungerer ikke så bra til opplasting av hjemmesider og sånt, men til alt annet: Endret 25. februar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 xmms for musikk, trenger musikk uansett ;p Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 SmartFTP ( http://www.smartftp.com ) er et utmerket FTP-prog. Gratis tilogmed. Fungerer ikke så bra til opplasting av hjemmesider og sånt, men til alt annet: Enig... På mac er Fetch veldig bra... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 google toolbar daemon tools? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 xmms for musikk, trenger musikk uansett ;p Har på følelsen at det er Windows det går i I så fall er det Winamp som er tingen! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 xmms for musikk, trenger musikk uansett ;p Har på følelsen at det er Windows det går i I så fall er det Winamp som er tingen! WinAmp er jo smerte sammenlignet med geniale iTunes ! Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 xmms for musikk, trenger musikk uansett ;p Har på følelsen at det er Windows det går i I så fall er det Winamp som er tingen! WinAmp er jo smerte sammenlignet med geniale iTunes ! Syner og høyner til maks foobar2000 Hver sin smak Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 SmartFTP er klart best som FTP program.. "Must" programmer: Photoshop WinZip WinRar Spybot Ad Aware WinAmp RealPlayer QuickTimePlayer DIVX Winzip OG Winrar?! Realplayer?!? HUFF Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Utrolig at det fremdeles er så mange brukere der ute som ikke bruker Total Commander! Dette er det mest geniale filbehandlingsprogrammet jeg noensinne har brukt. Explorer kan bare gå og henge seg, alt gjøres så mye fortere i totalcmd! Det er dessuten en veldig fin FTP-klient innebygd i dette programmet, så jeg har aldri hatt behov for eksterne programmer til FTP-bruk. Det har dessuten støtte for alle pakkeprogrammer du kommer til å ha bruk for, komprimerte filer behandles omtrent som mapper. Jeg har ingen eksterne pakkeprogram heller. Knapperaden øverst lager du selv, det er snarveier til de programmer/spill du bruker mest. Jeg bruker ikke skrivebordet mitt lenger, det har null ikoner på seg. Bare last ned og prøv programmet! Jeg klarer ikke å bruke vanlig utforsker/explorer lenger, ikke fordi jeg ikke vet hvordan, men når du er vant med å kjøre limousin, så gidder du ikke krype på alle fire... (jeg har kjørt limousin siden 1997) Endret 25. februar 2004 av atrax Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 SmartFTP er klart best som FTP program.. "Must" programmer: Photoshop WinZip WinRar Spybot Ad Aware WinAmp RealPlayer QuickTimePlayer DIVX Winzip OG Winrar?! Realplayer?!? HUFF Det er et must ja Men... Hva kan winzip gjøre som ikke winrar kan gjøre? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Kjære dere, dere trenger ikke WinZip eller WinRar! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Opera db PowerAmp IlSystem Wiper Flash MX Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 maange kule programmer her ja bare forsett å kom med dem er dere snille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå