tomsjoe Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Noen av dere som har noen erfaring med denne mobilen ? Har lest testen på amobil, men tenker mer på om noen har noen " egne erfaringer" med den. Eller stemmer det som kommer frem i testen av den bra ? Holdbarhet, i bruk osv. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Rent bortsett fra en par irriterende ting i menyer og SMS skriving, så er denne en finfin "ungdomsmobil". Jeg kjøpte den for ei jeg kjenner, og hun er fornøyd med sin. Den tåler tydeligvis en trøkk, og har en finfin "wow" faktor over seg. Noen ganger er det kulere å skille seg ut enn å ha det samme som alle andre -KJ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det som irriterte meg mest med GD87 var kamera lyden. Så forbanna høyt! Men ellers var det en veldig fin og grei telefon. Bra skjerm og tastene var greie nok til sms tasting. Syns ikke den var noe treig heller. Lenke til kommentar
tomsjoe Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Det er ei jeg kjenner som har lyst på å kjøpe seg sånn, men hun har aldri brukt noen andre modeller enn de litt billigere Nokia mobilene. Hun skriver masse sms så lurer litt på hvordan overgangen der blir. Ser jo ut til å være litt sånn "wow" mobil som jevel sier og det tror jeg passer bra til dama. Ser jo ut som det er en mobil jeg kan anbefale henne å kjøpe da. Sånn som mms, funker det greit på den ? Greit å sett den opp til det ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ja jeg syns mms funket greit på GD87. Ikke noe vanskelig å sette opp, nei. Lenke til kommentar
tomsjoe Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Takker så mye for svar fra dere. Men en ting, er det virkelig TFT skjerm på den altså ? Må vel være noe av det beste med den det da ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ja det er tft skjerm. Jeg syns hvertfall at skjermen var helt topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå