JKJK Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Sendte en lite komentar til hr. arngren om at siden hans ikke var helt optimal....bare sånn for gøy og for å se hva han svarte. Dette ble kort og godt resultatet: Hei John Kristian. Jo det er meningen. Hilsen Frithjof Arngren John Kristian Aasen <[email protected]> wrote: Et lite tips... Har du aldri tenkt over at web-siden din ser ut som et loppemarked? Totalt kaos m.a.o! ##Topic endret til den nye diskusjonen## Endret 26. februar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Den er jo gammel da.. var det ikke de som vant gullfisken som brukte arngren.net som en slags reklame eller noe sånt? Mener det er de som har laget siden sånn med vilje. Lenke til kommentar
Datafyr Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 En liten henstilling til brukerne av forumet her: Mongo er ett utrykk som er fullstendig forkastelig og bør etter mitt syn ikke brukes sånn i det store og hele. Kan ikke forstå hva en person med Downs Syndrom har med Arngrens nettside å gjøre, og man bør ha anstendighet nok til å vise en viss respekt for funksjonshemmede mennesker. Ser rødt når jeg leser sånt som dette. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg ville ha skutt web-designeren iallefall. Ingen med respekt for seg selv ville laget noe slikt. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jaja, det er da en helt retarda cp-side uansett så Lenke til kommentar
Datafyr Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jaja, det er da en helt retarda cp-side uansett så 12 eller 13 ? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 haha, værste jeg har sett.. og ~1.3 MB som frontside. yey.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 :S verste jeg har sett (*sett mye*) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jaja, det er da en helt retarda cp-side uansett så 12 eller 13 ? 12 Hva du reagerte på med det utsagnet der da? Stemmer det ikke? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 En liten henstilling til brukerne av forumet her: Mongo er ett utrykk som er fullstendig forkastelig og bør etter mitt syn ikke brukes sånn i det store og hele. Kan ikke forstå hva en person med Downs Syndrom har med Arngrens nettside å gjøre, og man bør ha anstendighet nok til å vise en viss respekt for funksjonshemmede mennesker. Ser rødt når jeg leser sånt som dette. Og jeg ler når jeg ser folk som ser verden i svart-hvitt, vi kan vel ikke kalle designen for idiotisk eller teit heller for det ville jo være å henge ut folk som er idioter. tror neppe det var mange som tenkte downs syndrom når en webside blir kalt mongo. Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 En liten henstilling til brukerne av forumet her: Mongo er ett utrykk som er fullstendig forkastelig og bør etter mitt syn ikke brukes sånn i det store og hele. Kan ikke forstå hva en person med Downs Syndrom har med Arngrens nettside å gjøre, og man bør ha anstendighet nok til å vise en viss respekt for funksjonshemmede mennesker. Ser rødt når jeg leser sånt som dette. Hva har mongo med downs syndrom å gjøre? Hvis du refererer til at personer med downs syndrom er mongo så er det vel du som burde sjekke fordommene dine Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 En liten henstilling til brukerne av forumet her: Mongo er ett utrykk som er fullstendig forkastelig og bør etter mitt syn ikke brukes sånn i det store og hele. Kan ikke forstå hva en person med Downs Syndrom har med Arngrens nettside å gjøre, og man bør ha anstendighet nok til å vise en viss respekt for funksjonshemmede mennesker. Ser rødt når jeg leser sånt som dette. Hva har mongo med downs syndrom å gjøre? Hvis du refererer til at personer med downs syndrom er mongo så er det vel du som burde sjekke fordommene dine Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 En liten henstilling til brukerne av forumet her: Mongo er ett utrykk som er fullstendig forkastelig og bør etter mitt syn ikke brukes sånn i det store og hele. Kan ikke forstå hva en person med Downs Syndrom har med Arngrens nettside å gjøre, og man bør ha anstendighet nok til å vise en viss respekt for funksjonshemmede mennesker. Ser rødt når jeg leser sånt som dette. Hva har mongo med downs syndrom å gjøre? Hvis du refererer til at personer med downs syndrom er mongo så er det vel du som burde sjekke fordommene dine Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 En liten henstilling til brukerne av forumet her: Mongo er ett utrykk som er fullstendig forkastelig og bør etter mitt syn ikke brukes sånn i det store og hele. Kan ikke forstå hva en person med Downs Syndrom har med Arngrens nettside å gjøre, og man bør ha anstendighet nok til å vise en viss respekt for funksjonshemmede mennesker. Ser rødt når jeg leser sånt som dette. Hva har mongo med downs syndrom å gjøre? Hvis du refererer til at personer med downs syndrom er mongo så er det vel du som burde sjekke fordommene dine To be or not be that is the question lol *of topic* Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Litt mer off-topic kanskje: Mongoloid var vel den gamle betegnelsen på downs syndrom? Har vel gått bort ifra mongoloid fordi det misbrukes i dagligtale. Samme med: Senil demens -> Alderdemens Psykopati -> Dyssosial personlighetsforstyrrelse Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Mongo = Person fra Mongolia? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Mongo = Person fra Mongolia? Nei. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 arngren sin side gjør slik at du først blir paralysert..,. og etter det prøver desperat å finne en vei ut derfra... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Mmmm, bra formulert;) den er ihvertfall seriøst skummel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå