*Magnus* Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hei.. Jeg installerte nettopp NFSU igjen, får å teste patch 1.4 fordi det sto at de hadde fixet NOS effekten eller noe i den duren.. i allefall. når jeg spillte helt vanlig, så gikk allt helt fint osv.. MEN vis jeg slo Blur motion på ( Blur when NOS ) så ble det HELT rart. ALLT ble tregt.. hmm hvordan skal jeg forklare det.. når jeg styrte på bilen, så ville den ikke "henge" med. den kom 1-2 sek etter jeg hadde svingt. så var grafikken MYE dårligere, så var det ikke noe AA å AF på, som jeg hadde på... allt ble helt rart når jeg slo på blur motion.. å jeg har lyst å spille spillet igjen, men med blure,, noen som vet hvorfor jeg får dette problemet ? å hvordan jeg skal fixe det ? EDIT: systemet mitt er: [email protected] ghz Radeon 9800 pro 512 DDR EDIT2: Glemte også at si at spille begynner å hakke når jeg aktiverer blure motion.. -Takk Endret 24. februar 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 ingen som vet ? Lenke til kommentar
drno21 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Slett spille og installert det på nytt uten denne pachen. Hos meg funker NFSU helt fitn med alle efektene på og 1284x1024. NB dette er uten 1.4 pach. Motion blur funker fint så jeg vet ikke som er problemet ditt. System: Win XP Pro P4: 2,7GHZ 9800XT 120GB Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Slett spille og installert det på nytt uten denne pachen. Hos meg funker NFSU helt fitn med alle efektene på og 1284x1024. NB dette er uten 1.4 pach. Motion blur funker fint så jeg vet ikke som er problemet ditt. System: Win XP Pro P4: 2,7GHZ 9800XT 120GB hmm.. gjorde det no.. men da når jeg brukte Nosen så ble skjermen svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå