Mr.Garibaldi Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei Har bestemt meg for å kjøpe WinFast TV 2000XP Expert, og da er det Vaagen Consulting som er billigst (415,- mot 615,- på databutikken)... Men etter å ha lest noen av erfaringene her har jeg begynnt å lure... Så hvis noen her kunne komme med litt erfaringer/meninger hadde det vært fint. Enda bedre hvis noen fra Vaagen Consulting kunne komme med litt info På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg bestilte ett Radeon 9700 pro kort med dem og betalte på forhånd. Da de fant ut at de ikke hadde noen flere kort igjen (utrangert) så var de raske og greie og overføre pengene mine tilbake til min konto. Så de er i alle fall til å stole på da. om det var til noen hjelp Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Sjekk webshop erfaringer.... (Har selv gode erfaringer med Frode og Vaagen Consulting) Lenke til kommentar
eberland Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Kjøpte to tvkort derfra før jul. De har lave priser, men tar godt betalt i gebyrer osv... De hadde "problemer" med severen og kunne ikke svare på telefor da jeg bestillte(samme som forøvrig står på sidene deres nå (!) ) Måtte vente i nesten to uker før jeg fikk kortet - mens pengene mine sto på Vaagen's konto! Ang kundebehandling vil jeg si de er grei nok, levleringstid er veldig dårlig, høye gebyrer, lav pris.... Hvis det er billigst med alt inkudert er det vel bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Kjøpte to tvkort derfra før jul. De har lave priser, men tar godt betalt i gebyrer osv... De hadde "problemer" med severen og kunne ikke svare på telefor da jeg bestillte(samme som forøvrig står på sidene deres nå (!) ) Måtte vente i nesten to uker før jeg fikk kortet - mens pengene mine sto på Vaagen's konto! Ang kundebehandling vil jeg si de er grei nok, levleringstid er veldig dårlig, høye gebyrer, lav pris.... Hvis det er billigst med alt inkudert er det vel bare å kjøre på. Takker Det var så mange negative erfaringer logget på Webshopguiden, så jeg ble litt skremt. Og det at det ikke er noe problem å få pengene tilbake hvis de ikke har kortet er betryggende å høre...! Så blir det bare spennende å se når jeg mottar denne "tilbuds eposten" deres.. Takk for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Sist sommer bestilte jeg et videokamera fra Vaagen. Dagen etter hadde de "tekniske problemer" og dagen etter der og dagen etter der.., og kunne ikke svare på kunde- henvendelser.. Ble litt engstelig, siden jeg hadde forhåndsbetalt. Tok en uke før jeg fikk tak i dem via faks, og fikk da pengene tilbake. Jeg synes det er lite lurt å legge ned kundeservice fordi man har problemer, hva med å ansette en fyr til å ta telefonen i en slik periode? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Sist sommer bestilte jeg et videokamera fra Vaagen. Dagen etter hadde de "tekniske problemer" og dagen etter der og dagen etter der.., og kunne ikke svare på kunde- henvendelser.. Ble litt engstelig, siden jeg hadde forhåndsbetalt. Tok en uke før jeg fikk tak i dem via faks, og fikk da pengene tilbake. Jeg synes det er lite lurt å legge ned kundeservice fordi man har problemer, hva med å ansette en fyr til å ta telefonen i en slik periode? Tja, i følge Brønnølsundsregistrene er det et "Enkeltmannsforetak" uten noen ansatte annet enn Frode Vaagen... Hvis dette ikke stemmer, han har faktisk flere ansatte, så må jeg si jeg er ganske overrasket. En seriøs aktør bør greie å ha korrekt informasjon om selskapet i Brønnøysundsregistrene imo... Jaja... Får bare håpe at Vaagen sender meg mitt tilbud snart, og at det er så billig som nettbutikken hans sa.... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Var kanskje litt uklar med "dem" og "de"- hadde ikke kontakt med andre enn Frode Vaagen. Behandlingen jeg fikk var i og for seg grei nok den, jeg fikk igjen pengene, men jeg var ganske nervøs en stund. Særlig siden jeg fikk en bekjent av min far til å oppsøke adressen som var oppgitt på hjemmesidene, og der var det bare tomme lokaler.. Men dette var som sagt i fjor sommer. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Var kanskje litt uklar med "dem" og "de"- hadde ikke kontakt med andre enn Frode Vaagen. Behandlingen jeg fikk var i og for seg grei nok den, jeg fikk igjen pengene, men jeg var ganske nervøs en stund. Særlig siden jeg fikk en bekjent av min far til å oppsøke adressen som var oppgitt på hjemmesidene, og der var det bare tomme lokaler.. Men dette var som sagt i fjor sommer. Ah, takker... Ble litt usikker på hvor seriøst firma var/er hvis det var oppgitt som enkeltmansforetak hos Brønnøysund, men egentlig hadde flere ansatte.... Anyways, orket ikke vente lenger på å motta et "tilbud" fra han, så jeg bestilte fra dataProdukt,.no for tilsammen 300 mer (inkl. frakt)... Jeg har bare ikke tålmodighet til å vente på å få beskjed om jeg kan bestille en vare. Hadde jeg brukt komplett.no eller en annen ville jeg nok hatt varen allerede... For bare å forsikre meg om at min erfaring med denne butikken kommer klart frem: Butikken ser ut til å ha lave priser, men tar alt for lang tid på å bekrefte disse og jeg orker ikke vente mer enn maks tre dager får å kunne bestille en vare. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Enkeltmannsforetak betyr at mannen står ene-ansvarlig hvis firmaet går dunken. Det har ingen ting med å gjøre med hvor mange ansatte som jobber for firmaet. Det er bare en form for eienskap, ala aksje-selskap osv. Edit: Sakset fra Brønnøysund registrene "I enkeltmannsforetak er det ikke noen tvil om hvem som er ansvarlig. Derfor gjelder ikke plikten generelt for disse. Bare hvis enkeltmannsforetaket driver varehandel (dvs. "handel med innkjøpte varer") eller har mer enn fem ansatte i hovedstilling, har det registreringsplikt i Foretaksregisteret" Endret 27. februar 2004 av BennyXNO Lenke til kommentar
staljin Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Kjøpte Olypus C750-ULTRA hos dem. Handelen gikk kjapt og greit for seg. Databutikken derimot ville jeg holde meg vekk fra. Staljin Endret 27. februar 2004 av staljin Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Enkeltmannsforetak betyr at mannen står ene-ansvarlig hvis firmaet går dunken. Det har ingen ting med å gjøre med hvor mange ansatte som jobber for firmaet. Det er bare en form for eienskap, ala aksje-selskap osv. Bah, sorry.... Mikset begrepene... Hvis du sjekker i vaagenconsulting i Brønnøysund så står det oppfært med ansatte: Nei... Var det jeg refererte til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå