Gå til innhold

Noen som har erfaring med Radeon 9600XT ?


goODeye

Anbefalte innlegg

Hmm.. du kjører både far cry og bf vietnam full guffe? Hakke sjans med mitt kort!  :(

Jeg dobbeltsjekket, bare for å være sikker, og fant at jeg pga monitoren min ikke kjører Far Cry på max oppløsning, men 1024. Bortsett fra det, er alt på max.

 

Jeg bruker Zalman heatpipe til å kjøle kortet, og det er klokket til oppunder taket, så det kan være derfor det går bra, men bra går det i alle fall. :-) Har forresten også 1024 MB RAM, og jeg har hørt rykter om at Far Cry er temmelig ram-sultent og funker ikke 100% med 512 MB.

Ahh.. Har bare 512MB ram jeg så da kan det jo hende at det er det som gjør utslaget.. Men uansett, så bør han som skal kjøpe seg nytt skjermkort investere i et 9800Pro kort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahh.. Har bare 512MB ram jeg så da kan det jo hende at det er det som gjør utslaget.. Men uansett, så bør han som skal kjøpe seg nytt skjermkort investere i et 9800Pro kort!

Jo, enig i det - hvis han har pengene. Selv om jeg synes R9600XT er et veldig bra kort, så angrer jeg litt på at jeg ikke ventet og kjøpte et R9800Pro nå som prisen har sunket betraktelig.

Lenke til kommentar

har Ati radeon 9600Xt selv jobber mye med 3d og bla bla bla...

har absolut INGEN ting å klage på..=) overgangen fra asus v7700 eller noe(husker ikke hva de het engang) var så stor at jeg ble overlykkelig uansett=)...kortet hadde et lite problem i starten men etter oppdateringa kom på driverne så funker det helt smooth...

 

Radeon 9600Xt - No more No less!

 

 

gjør som meg! sparer 100-200kr vær mnd til nytt skjermkort..når noe fett kommer så kan jeg bare bestille..(har ca 1500 som ligger å venter)

Lenke til kommentar
Hmm.. du kjører både far cry og bf vietnam full guffe? Hakke sjans med mitt kort!  :(

Jeg dobbeltsjekket, bare for å være sikker, og fant at jeg pga monitoren min ikke kjører Far Cry på max oppløsning, men 1024. Bortsett fra det, er alt på max.

 

Jeg bruker Zalman heatpipe til å kjøle kortet, og det er klokket til oppunder taket, så det kan være derfor det går bra, men bra går det i alle fall. :-) Har forresten også 1024 MB RAM, og jeg har hørt rykter om at Far Cry er temmelig ram-sultent og funker ikke 100% med 512 MB.

kortet mitt er jo minimalt klokket også, så det ligger kanskje noe der også..

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har funnet hva problemet mitt er.

Det kommer opp en rute fra VPU Recover som vil sende feilmeldings rapport.

Dette tyder mye på at det er en fabrikkfeil.

Jeg deaktiverte nettopp VPU Recover slik at denne meldingen kommer opp, of da stopper det noen av problemene.

Spill stopper ikke opp like ofte.

Men jeg tror jeg skal sende kortet i retur og få nytt på garanti.

 

 

mvh.

thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...