Jonki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 topic sier det meste, det som er viktigst er bassgjengivelsen og comforten i hodetelefonene. jeg vil maks bruke 1000kr. takker for alle saklige svar Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Tror du bør stikke innom www.riff.no - det er en sammenslutning av en rekke musikkforretninger i Norge. De har f.eks en egen avdeling for trommer, med folk som kan det meste på området, så du kan få den hjelpen du har behov for. RIFF KJEDEN BUTIKKENE RIFF Oslo Prinsensgate 2 0151 Oslo Tlf. 22 42 53 00 Faks 22 42 47 03 e-post: [email protected] RIFF Trondheim Innherredsveien 59 7043 Trondheim Tlf. 73 52 95 40 Faks 73 52 95 41 e-post: [email protected] RIFF Kristiansand Kirkegata 6 4610 Kristiansand Tlf. 38 10 80 80 Faks 38 10 80 81 e-post: [email protected] RIFF Stavanger Løkkeveien 30 4008 Stavanger 51 91 66 00 Faks 51 91 66 01 e-post: [email protected] Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Jeg spilte endel bass før, og da gikk jeg til innkjøp av et Vivanco-headsett. tror det het Vivanco Arrow eller noe lignende, litt usikker. Uansett, dette var et bass-headsett som ihvertfall jeg er veldig fornøyd med. bruker det til pc-en nå, og jeg må si at det er vel et av de bedre headsettene jeg noensinne har prøvd. og det beste er, at det kostet meg "bare" 450 spenn. EDIT: skal vi se, fant none linker på google... Her er et bilde, og her har du masse fine linker.. Endret 25. februar 2004 av ParaNode Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 takker,da er de notert ned, noen flere anbefalinger? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Behringer sitt headsett HPS3000 har fått veldig god kritikk, og det koster (kostet iallefall) 298,- på RIFF. Jeg har 4 par (til studiobruk) og er veldig fornøyd. En annen ting er jo hva du kobler headsettet til. En bass amp-simulator er jo en fordel. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 koblinga mi blir vel sånn : Bass gitar---> fx processor ---> Amp ---> hodetelefoner Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 moskus jeg hadde også settet kalt HPS3000 før, og var kjempe fornøyd med lyden. nå spiller jeg riktig nok gitar, da. (kjempegode til studiobruk er de også ) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 nå spiller jeg riktig nok gitar, da. Da er vi to! Behringer gir gode produkter for en rimelig penge hvis man ikke er for seriøs. Da jeg sluttet i "studio-bransjen", ville jeg fortsette med å spille inn mine egne små idéer, og da gir Behringer "tilstrekkelig" gode produkter for veldig lite penger. Sangene mine blir aldri utgitt "skikkelig", men for demo-innspillinger egner det seg ytterst. Skal man gi det ut i mer enn 500 eksemplarer, bør man koste på seg noen skikkelige studio-timer. Og vi gleder oss VELDIG til den motoriserte kontrolleren til Behringer kommer til Norge! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 moskus : åssen type musikk spiller du? Og hvordan er studio bransjen? jeg er litt nysjerrig, jeg er bare på utviklings nivået på bassen for tiden Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Har noen gamle IDEX ( ) hodetelefoner som det faktisk er veldig god lyd i. Noen som også har noen slike? Jonki: Hvorfor bruker du forsterkeren når du skal bruke hodetelefoner? kan du ikke bare koble dem rett i effekt prosessoren? Edit: leve behringer, har en v-amp2 som jeg er veldig fornøyd meg. mye for pengene. Endret 27. februar 2004 av andesam Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jonki: Hvorfor bruker du forsterkeren når du skal bruke hodetelefoner? kan du ikke bare koble dem rett i effekt prosessoren? jeg får ikke så sterk signal fra fx prosessoren, så derfor må jeg bruke hodetelefonene via forsterkeren og hodetelefon utgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå