Gå til innhold

Hvor Varmt?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettop kjøpt meg et termometer på Clas Ohlson. Jeg tenkte at jeg skulle se hvor varmt det var rundt om kring i Pc-en. Å Det var hele 68 grader Celsius på mitt Asus GeForce4 Ti 4200. Er det normalt å ha SÅ høy temp? Målte på "baksida" av kortet, rett over coren. (Tror jeg :blush: )

 

 

Edit: La til Emne beskrivelse (ekstra info)

Endret av Carrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettop kjøpt meg et termometer på Clas Ohlson. Jeg tenkte at jeg skulle se hvor varmt det var rundt om kring i Pc-en. Å Det var hele 68 grader Celsius på mitt Asus GeForce4 Ti 4200. Er det normalt å ha SÅ høy temp? Målte på "baksida" av kortet, rett over coren. (Tror jeg :blush: )

 

 

Edit: La til Emne beskrivelse (ekstra info)

Det er nok ikke så helt borti veggene, med standard(?) kjøling. Men kanskje litt i meste laget for akkurat det kortet?

Du kan jo for sikkerhets skyld teste termometeret i en blanding av is og vann. Om det da viser rundt 0grader, så er det nok til å stole på.

Lenke til kommentar
Jeg har nettop kjøpt meg et termometer på Clas Ohlson. Jeg tenkte at jeg skulle se hvor varmt det var rundt om kring i Pc-en. Å Det var hele 68 grader Celsius på mitt Asus GeForce4 Ti 4200. Er det normalt å ha SÅ høy temp? Målte på "baksida" av kortet, rett over coren. (Tror jeg :blush: )

 

 

Edit: La til Emne beskrivelse (ekstra info)

Det er nok ikke så helt borti veggene, med standard(?) kjøling. Men kanskje litt i meste laget for akkurat det kortet?

Du kan jo for sikkerhets skyld teste termometeret i en blanding av is og vann. Om det da viser rundt 0grader, så er det nok til å stole på.

Det viser det samme som det kvikksølv termometeret på veggen viser.(Når de henger på siden av hverandre) Så jeg tror der er ganske rett, men uansett så er det vel 63-69 grader det ligger på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...